Gå til innhold

Frisører..se hit vær så snill :)


silje+1

Anbefalte innlegg

Jeg har sluttet å farge håret mitt etter at jeg ble gravid, sliter med kraftig allergi og litt eksem til tider og ønsker å gi det beste grunnlaget for at babyen min skal slippe å få noe slikt.

Men etterveksten er ikke spesielt fin..Vet at noen frisører tilbyr hårfarve uten amoniakk og div, men har ikke råd til dette dessverre.

Nå vurderer jeg henna...men jeg har svart hår i tuppene. Vil hennaen kunne farve over dette??får vel bare bli et lite skille ved etterveksten uansett..men ønsker å få bort den svarte farven. Vurderer enten rød henna eller brun..

 

Takk på forhånd jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke frisør, men vil svare deg allikevel. :)

 

Angående å farge med Henna, så er det en ting du skal være klar over og det er at når du først har farget med henna, bør du fortsette med det!

Altså den vanlige hårfargen, som du pleier bruke, vil ikke lenger gi samme resultatet og du kan ende opp med noe helt grusomt/uønsket.

 

Når det er sagt, er det ikke særlig farlig å farge håret med dagens produkter, selv om du er gravid. Men for noen av oss (me selv inkludert!) vil ikek håret ta til seg fargen skikkelig, slik at det av den grunn alene kan være lurt og vente til svangerskapet er over.

 

(jeg har mye grått hår og LENGTER etter å farge det snart, men må altså vente til svangerskapet er over)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...