Gå til innhold

noen som kjener til produktet eye-q???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, og til det tilsvarende Efalex. Jeg kjenner flere som har hatt god effekt av det i forhold til lese- og skrivevansker og generelle lærevansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. sønnen min har i utgangspungtet ikke lese og skrivevansker, men har nettop fått diagnosen adhd. lese og skriveferdighetene hans har stupt pga dåååårlig konsentrasjon. jeg er skeptisk til reseptbelagte medisiner, men gir har det han trenger for å hjelpe han i skolesituasjonen altså. men tenkte at det er vel ikke dumt å prøve helsekost før reseptbelagte medisiner... han blir 8 i vinter...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noen som har barn med ADHD, de prøvde ut eyeQ. I starten synest de det hadde brukbar virkning, men etterhvert måtte de gå over til reseptbelagte legemidler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min gutt har brukt det siden han var 4-5 år, nå er han 7. Jeg er litt usikker på effekten, men tør liksom ikke slutte med det heller. Han har ikke ADHD, men er aktiv, impulsiv og har litt problemer med konsentrasjonen. I starten følte jeg det hadde effekt, men siden han var så ung kunne det like godt være at han modnet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...