Gå til innhold

Har du noengang fått bank?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Av eksen min - ja.

Av andre - nei.

 

Jeg er ikke av det provoserende typen, mer forsiktig av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja .

 

Ca 1-2 ganger i uka fra 3 til 7 klasse

 

En gang av x min .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En x av meg slo og sparket meg ett par ganger. Det var ett par ganger for meget, og det er grunnen til at han idag er en x.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det var skikkelig sært.

 

Var 17 år og på utekonsert. Drakk (for første gang "på ordentlig") og ble ravende full. Forvillet meg inn på et toalett som viste seg å være forbeholdt de som spilte. En hyggelig mann fant meg og geleidet meg ut, og overlot meg til en annen, kvinnelig vakt som skulle følge meg til utgangen, siden det tross alt var et "alkoholfritt arr". Vel utenfor inngangen grisebanket hun meg, jeg hadde blåmerker på halve kroppen, stort skrubbsår etter å ha blitt slengt i bakken i panna, blødde neseblod og snørr og tårer fløt. Takk og lov kom det en som kjente meg som var sjåfør som fikk meg hjem. Vakta forduftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

store deler av barndommen min fikk jeg skikkelig gjennomgå av min storebror. Slo meg mye og ofte...

Og hadde en eks og som slo meg en del.

 

Ble spådd en gang av en dame på alternativ messen, og det første hun spurte meg om var om jeg hadde blitt slått mye. Jeg tenkte ikke på barndommen min og min bror, eneste som slo meg var eksen min, så jeg svarte litt vagt ja.. Men etter jeg har fått barn og ser at jeg takler stress og motgang veldig dårlig er dette noe som henter meg inn hele tiden. Tenker mye på det og tror det har preget meg mye mer enn jeg har trodd.

 

Men jeg slår ikke mine barn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mobba/banka opp så godt som daglig fra barneskole start til første år på vgs.

Banket opp av x'n, lå på sykehus en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...