Gå til innhold

Er gravid og drikker 3 kanner kaffe om dagen. Nå sier jm at det er galt, men det nekter jeg å slutte med.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nei jeg gjør altså ikke det. Lurte dere! ;)

 

Lurer bare på om noen andre opplevde å gå fra å elske kaffe til å hate det i hele graviditeten. Når klarte du drikke kaffe igjen etter fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Drakk en kanne om dagen til jeg ble gravid, da ble det bare vondt og ekkelt. Nedla forbud mot presskannekaffe pga lukta gjorde meg ekstremt kvalm.

 

Fødte 01:35 og drakk første deilige kopp med svart kaffe til frokost noen timer senere. Det var digg!

 

(Nå fikk jeg lyst på kaffe.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, det var faktisk sånn jeg fikk mistanken om at jeg var gravid! Fordi mamma også er kaffe-elsker og ikke klarte drikke det i svangerskapet..

 

Når kaffen begynte smake vondt, forsto jeg at jeg måtte være gravid..

 

Husker dagen etter fødselen at barnepleieren kom og spurte om jeg ville ha kaffe. jeg sa nei, fordi jeg var så vandt til det. Men så kom jeg på at jeg er jo ikke gravid lenger så jeg sa: foresten, la meg prøve..

 

Og joda! det smakte GODT!

 

Tenker også at det er en grunn til det, at kroppen sier fra at det ikke er br aå drikke kaffe når en er gravid. Fikk jo samme med røyk/alkohol osv... Ble kvalm av tanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man skulle tro det var noe der...at kroppen sa fra for babyens skyld. Men så hadde jeg en sinnsyk trang til å sniffe kjellerlukt, olje, bensin, diesel, tennbriketter og diverse andre farlige ting, så da faller den teorien igjennom glatt hos meg. Jeg takle heller ikke appelsiner.

 

Det er nå nesten seks måneder siden fødselen, og i dag har jeg endelig lyst på kaffe igjen. hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...