Gå til innhold

blæh, kanskje jeg skal skille meg fra gubben jeg å...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ei bekjent som ikke er sammen med faren til ungen sin. De har 50/50 deling. Så hun har dermed "fri" annenhver uke. Hun er ute å fester STØTT! Og i "sine" helger får hun hele tiden barnevakt (sine foreldre, venner, annen familie osv) og fester litt da å....

 

Hva skjer med det a?! Hvorfor få barn hvis man er ute hele tiden. Og nei, jeg overdriver ikke, skriver alltid "ute å drekker" på face, eller "trenger å ta meg en fest". Hun er altså mindre enn 50% sammen med barnet sitt, og barnet går jo i BHG også, så det er ikke mange timene de har sammen på dagtid. Hun jobber forsåvidt ikke nå, så hun går bare hjemme å suller.... Kanskje jeg skal gjøre det samme? Får jo et haaav av fritid til å gjøre ikke noe og bare leve livets glade dager uten bekymringer eller ansvar...

 

Barf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du står jo helt fritt til å gjøre det samme om du synes det ser så forlokkende ut.

 

Jeg skjønner ikke helt hva du tenker er problemet. Hva hun gjør når barna er hos faren sin? Hva hun gjør når barna er hos henne? Om sistnevnte, hva har det egentlig med saken å gjøre at hun er skilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pila, noen ganger er du så kverrulerende at jeg blir slitin i øra! poenget jeg ville frem til var vel som følger: Jenta har plenty med barnefri når far har barnet, og tar appåtil plenty med fri fra ungen når det er hennes uker. Mao: Hun ser ungen sin minimalt, og bruker tiden på å drikke og feste.

 

Ergo: Hun fremstår som en tenåring som helst bare vil feste og synes ungen sin er mer til bry enn glede.

 

Og IRONI er visst ikke din sterke side i dag? Jeg har det veldig fint med mannen min jeg, og jeggu klarer vi å få inn litt sosialt voksenliv innimellom også.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er hennes liv og hennes barn, dermed hennes valg.

Skjønner ikke hva som er så underholdene med andre sitt liv?!

Bry deg om deg selv, og mindre om hva andre foretar seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh guri land, her disluteres alt mellom himmel og jord, og GJERNE hva andre folk bedriver, som blogger, klesdrakter, om ungen har øredobber osv osv. Men å lage et innlegg om en mor som gir regelrett F i å være sammen med ungen sin og som drikker så og si hver helg, ikke jobber og helst vil være tenåring igjen er å bry seg for mye om andres saker??

 

En kan fader meg sldri vinne her inne på DiB...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at hun klarer jeg! Jeg orker ikke å være mye borte fra ungene mine! jeg har begynt å jobbe igjen etter permisjon, og åååååååååå jeg savner ungene! Hadde ikke falt meg inn å sende de bort til barnevakr når helga endelig kom, sånn at jeg kan feste! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, HI virker ikke mye bekymret her akkurat. Hun virker mer misunnelig fordi denne damen har frihet til å gjøre det hun ønsker.

 

Misunnelse er en følelse jeg syns alle bør holde seg for god for å ytre.. Dermed skriver jeg som jeg gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen hva angår det deg?

 

Hva hun gjør når barnet er hos far er jo hoppende irrelevant for morens relasjon til barnet, barnet er hos den andre forelderen. Om mor sitter hjemme med strikketøyet eller danser på bordene på Harrys pottitbar gjør ingen som helst forskjell.

 

Det er forøvrig aldeles nusselig med all denne påpekingen av at man var ironisk. Selvfølgelig var du ironisk, men innlegget var like fullt et busybody-moraliserende dusteinnlegg uten klar problematikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser kanskje ikke at det står at hun sender ungen til barnevakt når ungene skal være hos henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jovisst.

 

Og HI skal kanskje skille seg fra gubben og denne moren gjør slik-og-sånn når barnet er hos far. Hakke irrelevant og sannsynliggjøring av at HI bare bitcher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei la oss for all del drite lange faen i hva småbarnsmødre gjør rundt barna sine inne på et nettsted hvor småbarnsmødre henger, hvor småbarn er hovedtema og gode omsorgspersoner er noe vi alle strever for å være.

 

La oss mye heller klage over skattepenga, hyle over prisen på REIMA dresser og sutre over elendige ektemenn.

 

Herrefred for et kokelimonke forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du kan risikere, er å sitte som meg. En far som ikke har NOE samvær, og heller ikke kjenner sitt yngste barn nok til besøk........

 

Tja, det er fremtiden, eller?????

 

Du er bare misunnelig på festingen, og klarer du ikke å få det til som ting er nå, så trenger du det vel ikke? En skal være passe despo, om en fester hver helg som forelder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh, finnes fint lite missunelig i grunn, og jeg er enig med HI i at denne dama er litt vel lite interresert i ungen sin, hvis det HI skriver er sant. Har festa nok i mitt liv til å holde for en stund. Det kalles å være tenåring og russ og student. Nå er jeg blitt forelder, og har dermed litt andre prioriteringer.

 

Men for all del, det kan jo skje at jeg plutselig får lyst å slå ut håret, og da har jeg søren meg en mann som stiller opp og sier "Kos deg jenta mi, vi skal ha guttetid sammen vi!"

 

Gud så deilig det er å ha en stabil mann som faktisk er glad i ungen sin. Men så lette jeg etter en sånn en når jeg ville starte familie og da, kanskje du burde kysset noen flere frosker 22:51, for du fleska tydeligvis til med en mann som ikke kunne brydd seg mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...