Gå til innhold

Vondt i magen og ryggen av sjokolade


Gjest

Anbefalte innlegg

Var på taxfree på flyplassen på tirsdag og da ble det jo så klart en god del sjokolade :)

Har merka idag at jeg får skikkelig vondt i magen og ryggen av det. Mest i ryggen faktisk. Rett over korsryggen altså midt på ryggen.

Noen som vet hva detta kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker på at det er sjokoladen som forårsaker det? Mange får ryggsmerter i løpet av svangerskapet når magen har begynt å bli stor. Selv fikk jeg ryggsmerter fra og med uke 28 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier :P kanskje vanlig ryggvondt av å sitte når en er gravid, men av sjokis? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være halsbrann? Da er sjokolade det verste du kan spise. Jeg får kjempevondt i magen og brystet når jeg spiser det når jeg er gravid.

 

Kanskje det stråler over i ryggen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger faktisk ikke være helt rart... Hvis du egentlig reagerer litt på sjokolade kan tarmene dine reagere. Siden de ligger mot muskulatur i ryggen så kan du da få "ryggvondt", men da er ofte muskulaturen der stram i utgangspunktet også. Noen kan få nyregrus av sjokolade, men tror ikke det virker så "akutt" som det virker som du får det. Sukker kan trigge en evt betennelse veldig, og det kan skje raskt.

Finne alternativ til sjokolade? ;) Prøv evt 70 % sjokolade om du reagerer mindre på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...