Gå til innhold

Dette er så overfladisk at jeg blir helt matt..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

-Dagens outfiiiiit....

 

-Seeee hva jeg fikk i posten i dag!!! (sponsorgreier)

 

-Åååå jeg er så trøtt, måtte dødstidlig opp i dag!!! (halv ni)...

 

Herregud....

 

 

myglam.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun der er så blåst at det er helt sykt. Må ikke finne på å kritisere henne, for da klikker det for henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for slags mobbing da? En gravid blogger gleder seg over å ha fått en ammemorgenkåpe, og er trøtt i bilen kl 08.30, fordi babyen i magen har holdt henne våken hele natta.

 

Aner ikke hvem og hvordan den jenta er, men jeg ser ikke poenget med å henge henne ut og mobbe henne her, og hvertfall ikke for de tingene du trakk frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett at hun har blitt kritisert (mobbet/hengt ut) her inne tidligere også. Var inne om tittet igjen nå, og jeg skjønner fortsatt ikke hva som er så ille med akkurat denne bloggen?

 

Jeg leser fælt lite blogger - nettopp fordi de ofte dreier seg om ting som dagens outfit, interiør eller barn, og jeg er ikke spesielt opptatt av hverken andres klær, stue eller arvinger...

Og er det en ting som gjentar seg så er det jo nettopp det at det er temmelig overfladisk; det synes jeg er ganske naturlig, siden disse bloggene ikke handler om de vanskelige sidene ved livet. De SKAL være rosa, fluffy og intetsigende!

 

Og som sagt, denne bloggen er langt fra det verste jeg har sett! Tenker at den/de som starter disse mobbetrådene enten

 

1. er misunnelig...

2. har et horn i siden til henne fra før...

3. rett og slett bare liker å disse andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det når man blogger, da må man tåle denslags..

 

Forøvrig enig med HI i at dette er platt og kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var selfølgelig veldig patetisk at hun hadde fått en sponsor pakke!;)

enig med de 2 over her.. er nok noken som kjenner hu ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere virkelig så lite å gjere på? Henge ut bloggere og prøve å dra de lengst ned i driten som mulig:) " blabla , ho er en blogger..tål det" kem e deke som kan henge ut folk på nettet da? Anonymt?

Deke forstår jo ikkje at ho får mer sponsorer og flere lesere.

 

Tipper dere sitter der som noken gråe mus som elsker å plage andre for å få deke sjølv til å føle deke bedre.

voks opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei her er myglam.. Jeanett kan du kalle meg:)

 

jeg har ikke kommentert noe som har blitt skrevet her inne men blir jo tipset hele tiden:.så når dere innbiller å tror at det er meg så er ikkk jeg så feig å står bakom eg anonymt navn:)

Synest det er smigrene at dere velger å bruke fredags kvelden deres på å snakke om meg:) IGJEN:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ! gjør hva du / dere vil.

Jeg har bedre ting å gjøre på enn å sitte her inne å slenge drit:) håper du har det og.

Ha en fin kveld videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...