Gå til innhold

Kan dere som er kunde i Nordea være så snill å se hit? Haster litt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en liten ting.. Jeg er kunde i to banker, i Nordea og i Sparebanken, men det er bare Sparebanken jeg bruker til vanlig..

Jeg trenger sårt en kreditt på ca 10 000 kr nå, men jeg er usikker på hvordan jeg skal gjøre dette.. Er desverre blitt rød kunde i sparebanken, og får ikke kreditt uten at noen er kausjonist, og det er det ikke mulighet for i min krets. Det er faktisk klin umulig.

 

Jeg prøvde å ringe min gamle rådgiver i Nordea, men hun sa at jeg måtte be sparebanken om kreditt, da det er i sparebanken lønnen min kommer inn på.

Dersom jeg ringer nordea sitt telefonnr på 06001, så kommer jeg til folk som jobber i nordea fra hele landet, jeg treffer nesten aldri på folk som jobber her jeg bor.. Så kan jeg ringe det nr, og få kreditt overført da, eller må jeg snakke med rådgiveren min?

 

Husket at jeg ringte og fikk kreditt fra sparebanken engang, da ringte jeg bare inn, og fikk en kreditt, uten noe mer styr.. Noen som har erfaring eller peiling med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke bare ringe 06001 og få kreditt/lån nei. Rådgiver trenger siste lønnslipp og selangivelse for 2010 også tar de nok en kredittsjekk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...