Gå til innhold

14 dager til termin. Mitt siste barn. Ikke klar i det hele tatt.

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Jeg venter barn nr 3 om 14 dager, men er på ingen måte klar for fødsel i det hele tatt.

Sammenlignet med mine to forrige svangerskap der jeg gikk å telte uker og dager til termin, har jeg denne gangen knapt visst hvilken uke jeg har vært i. Dette blir helt klart mitt siste barn, så det er på en måte litt vemodig å avslutte det. Samtidig som jeg nyter å sove på nettene, og gruer meg litt til våkenetter. Jeg nyter også å ha tid til masse kos med 3 åringen min, som jeg tror kommer til å få et lite sjokk når baby kommer, og allikevel å ha tid til å engasjere meg, lytte og være tilstede for tenåringsdatteren min, som ikke søker like mye oppmerksomhet som den yngste.

I dette svangerskapet har jeg ikke "tenkt" så mye som jeg har gjort tidligere, så nå når jeg innser at fødselen i teorien kan skje når som helst, så er jeg nærmest i små-sjokk! Selvfølgelig gleder jeg meg en hel haug, men jeg skjønner liksom ikke at det er rett rundt hjørnet nå :-/

Grøss og gru ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg venter også nummer 3 og skjønner hva du mener med at det er litt vemodig å "avslutte" det siste svangerskapet....Siste gang vi føler små spark og koser oss med magen....

Meeeen, jeg er veldig klar for å få tilbake kroppen min jeg altså. Begynner å bli tungt og jeg har ikke ork til å leke med de to andre som jeg pleier....

Tenk så heldige vi er som har fått oppleve 3 svangerskap....

Og tenk så heldige vi er som får lov til å være trebarnsmødre...

Lykke til med fødsel!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...