Gå til innhold

100 cm, 19 kg og nesten 3 år. Er han stor eller for stor?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 19 kg en ok vækt når gutten er 100 cm lang og nesten 3 år. Gutten min er bred og tung og har inntil nå tenkt at det er babyfett, men begynder å bli i tvivl. Gutten har alltid vært stor (10 kg som 4 mdr.)

 

Hva er vækt og lengde til dere nesten 3-åringe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er vel større enn en vanlig 3 åring vil jeg anta. Men vekta står vel greit til høyden.

 

Nå er min 4 åring 105 cm og 18 kg til sammenligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt er to år og 98 cm lang, 12,5 kg. Lang og tynn. Men er han sunn og rask? Eller er han stor og tung? Kommer jo helt ann på hvordan han oppfører seg i aktiviteter og sånt, syns nå jeg. Om han er en aktiv, men brei og tungt bygg, trenger du nok ikke bekymre dere =)

 

Også må dere jo se på dere som foreldre. Selv har min to høye foreldre, så ikke rart om han blir høy selv =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre. Gutten min ser giga ut i forhold til de andre barn på avdelingen i barnehagen. Kanskje de bare ligger i den annen ende av stort barn/medium barn/lille barn.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekt og høyde harmonerer i alle fall. Min er bittelitt høyere, bittelitt tyngre, og litt over 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi blir 3 år i august. Hun er 99 cm høy og veier 15 kg.

Sønnen min er nettopp blitt 5 år. Han er 114 cm høy og veier 20 kg. Han var ca. samme str. som datteren min da han var 3 år.

 

Begge er helt passe.

 

Sønnen din er kanskje litt tung, men man kan ikke si så mye før man ser gutten. Noen veier mer eller mindre enn man ser ut til. Han er sikkert helt perfekt : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min 3 åring er 104 cm og 21 kg.. og har knapt et gram for mye..

 

Er flere store gutter på hans avdeling, så i mine øyne er han akkurat passe stor =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...