Gå til innhold

Noen som vet om dr Martens sko er store eller små i strl?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg noen på nett, og i UK størrelser finnes det ingen mellomting mellom 39, og 40,5. Jeg bruker vanligvis 40, en sjelden gang 39. Så hva bør jeg velge? Er de store eller små i størrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er ganske normale i størrelsen, men etter å ha brukt dem en stund så vier de seg ut.

Dessuten er de VONDE å gå inn, så jeg hadde hvertfall ikke kjøpt noen DM som attpåtil var trange :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Det ble til at jeg kjøpte i 40,5, siden jeg har ganske breie føtter også, så ville ikke ødelegge dem ved å gå inn altfor små sko.. Har egentlig en mental sperre på det å kjøpe større enn 40, siden jeg alltid har hatt litt komplekser pga store føtter. Hehe. Men ingen som ser om det er 40 eller 40,5 da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den sperren har jeg og, så jeg forstår deg godt :-D

 

Grattis som eier av DM-sko! Jeg elsker mine, selv om jeg blødde og hatet dem den første måneden... 12 år etterpå elsker jeg dem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D Har ønsket meg det i sikkert ti-tolv år (fra jeg var ca ti-tolv), så nå var det på tide gitt :D Saumfart hele ebay i dag for å finne de billigste, og fikk akkurat sånne jeg vil ha (14 eyelet eller hva det heter), til 800 med frakt. Bedre enn 1400 i norske nettbutikker!

 

Wuhuu, nå er jeg glad! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...