Gå til innhold

Sex med hore!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva hadde dere gjort om dere fant ut at mannen deres hadde hatt sex med en hore? Altså før dere ble sammen da.

 

Æsj, for min del ble jeg helt fortvilet, og dro til legen for å testet for HIV og hepatitt.

 

Frister veldig lite å ha sex med han igjen, vet jo at han sikkert ikke er syk, siden han brukte kondom. Men allikevel, ekkelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når gjorde han det og hvor mange ganger?

 

skjønner at det virker ekkel, men alle har vel ett eller annet last fra fortiden....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle reagere på denne måten, men når man er midt oppi det er helt grusomt!

 

Men, men.. Det finnes vel verre ting, var kun en gang, sa han. Er 5 år siden, så ikke lenge før vi ble sammen...

 

Lurte bare litt på hvordan andre hadde reagert.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg .. Hva mannen min har gjort før han ble sammen med meg, har jeg ikke noe med. (så lenge han ikke har gjort noe ulovlig ).

 

 

Jeg syns ikke det er noe verre at han har ligget med en hore enn med hvilken som helst annen jente han hadde truffet på feks byen og hatt et ons med . Ingen som vet hvor mange hun har ligget med. For meg blir det det samme . Være glad han var fornuftig og brukte kondom .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare ekkelt/Farlig, men også en fæl måte å utnytte mennesker som ikke har annet valg, eller av forskjellige grunner er blitt tvunget til å selge kroppen sin.

 

Hvis jeg hadde funnet ut at mannen min har benyttet seg av prostutierte... hadde jeg dumpet ham glatt!!

 

Det er meg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, kommer vel ann på hvilket land du er i og for 5 år siden var det ikke forbudt i Norge heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15:31 hadde du gått fra mannen din selv om dere hadde vært sammen i 5 år og det skjedde før du traff han ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det 5 år siden han gjorde det? husker ikke helt når regelen kom, men spørs da.. gjorde han i norge eller i utlandet?

 

og er det 1 gang, så vil jeg ikke tenker mer på det. det skjedde samme med en eks av meg også. spurte han bare på gøy om han har kjøpt sex før. trodde han skulle si nei, da han er den streite typen, men jaggu fikk jeg sjokk da han sa ja. grunnen til at han gjorde det var fordi han var nygjerrig og hadde lyst til å få utløpe fantasien sin, og det var kun 1 gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til 1531

 

mange menn har kjøpt sex, og ikke alle tør å innrømme det... du virker litt naiv synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke greid å ha sex med han, for ei stund iallefall.

Horer er noe som jeg ser på som motbydelig, forbinder de dessverre med nakomane, ustelte, grisete jenter...Hadde vel følt at han hadde en sykdom og var ekkel å ligge med, selv om han faktisk ikke hadde det fysisk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er litt sånn jeg ser på det også, dessverre. Syns det er en syk, ting å gjøre.

 

Blir nesten litt kvalm av å kysse han nå, håper virkelig dette går over når jeg får bearbeidet det litt..

Samtidig føler jeg det som om jeg overdriver litt, da det finnes så mye verre ting i verden.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en ex som hadde gjort det samme, noen år før han møtte meg. ble ikke slutt av den grunn (som sagt,alle har en fortid) men følte allikevel avsky, ble kvalm av tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm kan vel ikke si om jeg hadde gjort det etter så lang tid, men hadde VIRKELIG begynt å lure på grunn verdiene hans? Er det greit å bruke folk på den måten?? Sier ikke at alle er horer er ofre for sleipe menneske handlere.... men brorparten er vel det?

 

Uansett, ville i hvertfall ikke blitt sammen med en som har kjøpt sex hadde jeg visst det på forhånd...Skjønner at hi ikke visste det, men hadde hi "stikki" av hvis hun visste det før det ble seriøst?

 

Uansett min mening, folk trenger ikke være enig;)

hilsen 15:31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Hi jeg.

 

Hadde aldri klart det, ikke bare fordi hun kan (og ja- jeg vet at ALLE kan) være full av smittbare sykdommer, men også fordi jeg synes det er nedverdigende... Synes ikke man skal "kjøpe" et annet menneske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da mannen min gjort også det når han var ung, dum, singel på tredje året, og full. Det er fort gjort når en er i en annen kultur enn hva en er vant til under slike omstendigheter, og definerer på ingen måte hvordan han er som person.

 

Hvis han oppsøkte dem frivillig på Karl Johan uten å teste seg etterpå en gang, så skjønner jeg at du blir fortvila da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synst det er litt stakkarslig med menn som må kjøpe sex. Fikke du det ikke gratis liksom?

 

Hadde min mann fortalt om sex med en hore hadde jeg nok ikke reagert så veldig. Det hadde vært før min tid. Hadde kanskje følt litt synd på han mens han prøvde å bortforklare det med "fantasier".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende jeg er naiv 15:36 og at alle menn jeg kjenner har kjøpt sex.... men står fortsatt fast ved at jeg synes det sier noe om verdiene og moralen til folk.... Hvis det er helt greit å kjøpe sex, hva annet er greit da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som tror at alle menn "må" betale for seg fordi de ikke får seg noe på annet vis er jo helt på jordet!

Tenk deg at du er i et fremmed land, du er full, du har ikke hatt sex på evigheter. Du går inn på en bar som ser ut som en hvilken som helst annen bar, som i tillegg ble anbefalt av en taxisjåfør. Naiv som du som nordmann er, tar du det som et godt tegn.

Før du vet ordet av det er du dritings, og har allerede takket ja til sex med ei hore på denne baren som viser seg å være en go-go bar kun ved å akseptere oppmerksomheten og kyssene på kinnet denne kvinnen gir. Full som du er når du skjønner hva du er blitt lurt til, så gjennomfører du.

 

Shit happens, sier man til slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til orientering er sexkjøpforbudet ett av de forbudene som strekker seg utenfor Norges grenser. dvs det er forbudt for nordmenn å kjøpe sex uansett hvor i verden de befinner seg.

 

Ellers ville jeg nok blitt meget skuffet om mannen min fortalte noe slik. Man må nok mangle en sperre om man faktisk går til det skrittet å oppsøke en prostituert for å betale for sex. Det er ikke alle menn som hadde gjort dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt det "ekler" deg, HI.

 

Men; dette var før din tid, han beskyttet seg og det er på langt nær alle prostituerte som er utslitte narkome.

 

Forsøk å skyv det fra deg om du vet med sikkerhet at han ikke gjør det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn kan få seg noe gratis, men merkelappen er at man ikke er helt "normal i huet" om man betaler for det.

Når en mann får en haug flotte damer rundt seg er han passe naiv når han ikke forstår at han må betale for seg. Gjør man seg ikke litt kjent med landet man reiser til?!

Og ikke alle horekunder er fulle, men man bruker gjerne denne unnskyldningen etterpå.

 

Vel, noen menn får plutselig flotte jenter nakne i fanget - og så "Ops" der skjedde det noe. (Tror du på den?)

Men det finnes også dem som plukker opp en ung jente på et gatehjørne.

Felles for dem begge er at de er horekunder, og at de fikk en jente til å føle seg mindre verdt.

 

Mens din konklusjon 15:57 er at "Ship happends". Si det til den neste prostituerte jenten du ser.

Du vet, hun som prøver å sende noen kroner til sønnen sin på 2år. Hun som blir slått av halliken sin. Hun som er 18år.

Naiv? Jeg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16:12:

 

Ja, det er dessverre mange tragiske skjebner...

 

Men; endel selger sex helt frivillig og er ikke rusmisbrukere.

Rett og slett for å tjene mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på Lilja4Ever, det er nok mer realitet enn de fleste horekunder liker å vite.

 

Jeg hadde nok problemer å svelge det, vite at min mann kan synke så dypt at han betaler en kvinne for å ha sex med ham. Prostitusjon er dessverre som oftest ikke en handelsvare kvinner gladelig selger.

 

Realiteten er en annen for de fleste: halliken tjener penger på dem, tjener de ikke nok får de juling. Er de utenlandsk kan du nesten garantere at deres intensjon ikke var å selge kroppen sin når de kom til Norge.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vel vært hakket værre om han haddekjøpt sex mens dere var sammen?

 

En jeg vet om, som har samboer, dro til Thailand og kjøpte seg sex.

Får ikke så mye sex hjemme, men for en dust han er!

 

Mannen din kjøpte sex en gang- før dere ble sammen. Ikke verdens undergang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...