Gå til innhold

Barneutstyr til trilinger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er gravid med trillinger! yey!!!! hehehe

Problemet er at jeg er alenemor og økonomien er trang...

Derfor lurer jeg på om det er noen av dere som har en trillingvogn, barnseter og barnegreier rett og slett til salgs?

Gratulerer til alle dere med barn i magen og til dere med barn i armen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, trillinger!!!Gratulerer så mye:) Så tøff du er som skal ta imot 3 barn alene... Håper du har mange rundt deg som kan hjelpe deg og støtte deg:) Har selv " bare" tvillinger, og er ikke alene mor, men vet at det er myyye jobb, og tøffe tak til tider, men også mye kos:) Har ikke så mye å selge, men har to pent brukte barneseter Recaro 0-13 kg. Kjempe gode seter!!! Tenkte å legge dem ut på finn for 350 kr stk? Vet ikke om det kan være av interesse?

Skrevet

Jeg har en pent brukt lekegrinn. Svart med grå bunn.

den er det dør i så du kan la den stå åpen å la barna gå ut og inn som de vil, eller du kan lukke den, hvis du har behov for å ha litt mere oversikt. Grinna kan også bygges om til peisbeskytter, eller hva man skal kalde det.

grinna kosta 1700 ny da vi kjøpte den, så tenker å ta 700 for den nå.

Send meg meg en mail om du er interesert. [email protected]

Jeg bor rett uten for Drammen.

Skrevet

Hei! Takk for svaret! :)

Ja, det er jeg veldig intrisert i! :) To seter da har jeg bare et igjen å skaffe i såfall! :D Å det hjelper det! Tusen takk for gratulasjonene! Ja, jeg føler meg ikke så veldig tøff akkurat men det er jo ganske morro å få 3 barn da! Siden jeg ikke har barn fra før så var det jo litt skremmende å, men nå gleder jeg meg mest. hehe har stunder med angst der jeg ikke har peil på åssen jeg skal fikse alt selv, men da bare spiser jeg en kald japp åsså føler jeg meg bedre :P hehehe har en mor og en søster som kan hjelpe meg litt, så skal sosionomen på riksen hjelpe meg med sånn avlastnings opplegg her i kommunen jeg bor i da. Hvor bor du da?

Snart lykkelig trilling mamma! ;) hehe

Skrevet

Hei igjen:)

Ja snart er du lykkelig trillingmamma:)) Hvor mange uker er du på vei og vet du hva det blir? Så spennende, synes det er helt utrolig at det faktisk går ann! Er formen din bra da? Godt du har familie som kan stille opp, og at du kan få avlastning ifra kommunen!!!! Jeg bor rett utenfor Hamar!

Skrevet

det er nok litt langt for meg å kjøre! Men takk for tilbudet! :)

Nei er ikke sikker helt på hva det blie ennå siden de lå litt rart med i slutten av neste uke kan det hende de ligger så jeg kan se :)

hvor gamle er dine barn da?:)

Skrevet

Helt i orden det:)

Åååå, så spennende da! Kan jeg være så frekk å spørre om det er helt " naturlig"? Synes det er så fasinerende! Skriv hva det blir da, hvis du får sett det! Hvor i landet bor du da? Mine søte små er 3 mnd:) Også har ei " stor" jente på 4!

Ønsker deg en fin dag og kos deg med magen din:)

Skrevet

Har du tvillinger eller? :)

Så koselig! Barn virkelig beriker livet har jeg hørt så jeg gleder meg til de kommer!! :D

Ja, det var helt naturlig! Og uventet! hehe

Jeg bor i buskerud. Ja, jeg skal si ifra da vi vet mer, skal på kontroll nå på torsdag så får vi se hva vi ser da! Så neste kontroller blir da på riksen, der jeg skal få forløsnings dato.

Ønsker deg en fin dag med dine vakkre tre! :)

Skrevet

Ja har tvillinger gutt og jente:) Jaaa barn beriker virkelig livet! Stor lykke:) Så bare å glede deg! Tenk at det går ann å få 3 barn på engang, så fantastisk!!! Lykke til på kontroll i morgen da, jeg venter i spenning:))

Ha en super kveld!

• 1 måned senere...
Skrevet

Om du vet hva du får så har jeg masse klær etter tvillingjentene mine du kan få gratis av meg mot porto. (Jeg bor i Akershus)

Har også ett barnesete med base igjen jeg tenkte selge rimelig.

Du er kjempe tøff som skal ha 3 barn samtidig alene, håper det går over all forventning og får kost deg med de.

Jeg har 4 barn, men fikk bare 2 av de samtidig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...