Gå til innhold

kan jeg få noen gode råd...


Ksenia & Anjem

Anbefalte innlegg

Føler at jeg ikke kan stole på samboeren min...Vi har vært sammen i litt over 7 år og har to barn sammen. Fant først ut at han hadde opprettet en facebook profil uten at jeg visste det og nektet og legge meg til som venn? man kan jo bare tenke seg hva han drev med der...så har han lovet meg og slette den og ikke logge seg inn igjen, men det har han gjort av og til, men nekter selvsagt...sier at noen har hacket kontoen hans..noe jeg selvsagt ikke tror på.

 

i går hørte jeg han logget seg på pcen sin på jobben og med engang han gjorde det hørte jeg sånn messenger popp upp, at noen ville snakke med han..han nekter selvsagt, sier at han var i en butikk og at han sto ved en annen pc og at noen andre må ha gjort det..

 

han blånekter for alt selvsagt..men jeg klarer ikke å stole på han...

hadde det bare vært meg hadde jeg dratt for lengst, men jeg tenker på barna mine også...

 

forholdet vårt er heller ikke så bra ellers..han sitter mye på pcen og spiller wow og ignorerer meg..orker aldri å finne på noe sammen verken meg eller ungene..

 

men jeg er redd for å bli alene...helt ærlig..tenk om jeg må leve livet alene... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du er inne på ett aleneforeldre forum så sier det seg vel selv at ingen av oss er eksperter på forhold, hehe..

 

Men jeg ville lagt frem alle tanker/følelse til han og sagt at du tenker på å avslutte forholdet.

 

Lykke til! Håper jeg slipper å se deg her inne !:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay om han sitter for det meste å spiller wow så tviler jeg på at han er utro, siden det tar nok all den energien han har.

 

Vil du og han forsette i dette forholdet så tror jeg dere må skaffe hjelp mot hans spill-avhengighet, for ja det er det det er. Jeg spiller selv rpg spill av og til for å "flykte" fra virkligheten, men jeg spiller ikke online og som regel går det over lenge før jeg har rundet brettet. Grunnen til at jeg av og til synes det er deilig å spille er at jeg da kommer inn i en verden hvor jeg har full kontroll og gjør jeg en feil kan jeg bare gå tilbake på sist lagret spill. For meg er dette nesten som terapi, men nå har jeg lært meg å forstå hvorfor jeg synes det er behaglig å spille av og til. Alle online-spill er konstruert for å gjøre folk avhengig av de også, noen av de bruker også psykologer for å finne ut hva de kan endre for å få flere hektet.

 

Så blir du alene hvor forskjellig vil din dag bli? Er du ikke mye alene allerede? Kjøp en plastikk-dukke og sett den opp forran pc-en så får du det nesten som i dag bare at denne ikke kommer til å hverken kreve noe eller rote rundt seg. Det er heller ikke så fælt å være alene som mange tror. Jeg kan ikke gi noen garanti for at du finner en ny type, men selv har jeg gjort det nå etter å ha vært 9 år alene (kun hatt noen korte forhold av og til).

 

Men sett dere ned å begynn å snakk sammen. Skaff dere hjelp om dere vil forsette sammen! Det er faktisk ingen skam og egentlig burde vel nesten det vært påbudt etter å ha vært sammen i et vist antall år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...