Gå til innhold

Ektemann som ordner det meste :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Leser innleggen om at menn ikke bidrar med noe særlig i hjemmet osv..

Er så glad for den mannen jeg har!! Er gravid i 3 måned, kvalm, hissig, svimmel, trett å alt på en gang. Men min mann står opp hver morgen, kysser meg og spør om jeg trenger noe før han drar på jobb.. ringer meg å hører hvordan jeg (vi, den lille i magen) har det. Kommer hjem rydder, handler lager middag vasker klær OG koser med meg på ryggen ol... Det er NÅ når jeg leser her inne jeg innser hvor heeeeldig jeg er!! :) Min mann må nesten være verdens beste ;-) Måtte bare få det ned på pcen slik at jeg selv kan lese og se hvor bra vi egentlig har det sammen :)

Flere som har en "feilfri" mann? :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er langt fra feilfri, da tror jeg at jeg ikke hadde orket :)

Men han gjør det samme som din, bare at barnet ikke er i magen lenger og de står opp sammen og lar meg sove lenge hvis jeg er ekstra trøtt :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellandusen så utsjemte dere er altså!!! Greit at dere er gravide, kvalmne, trøtte osv, men se å sjerp dere da!!!!! Late kvinnfolk uten guts!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke misunnelse, men blir så lei av sånne sytete damer som ikke vet bedre, og derfor klager over små ting og får mannen til å gjøre alt slik at han stikker etter en stund for han ikke orker slike sytete kvinnfolk!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min gjør veldig mye med hus og barn, han er flink. Feilfri er han ikke, og han duller ikke med meg. Men jeg vet jeg er heldig. Likevel syter jeg en del. Så pass dere, ikke ta disse mennene for gitt. Det kommer jo an på om han gjør det av ren veldedighet og fordi han bare er verdens snilleste, eller om han syns han må og at han faktisk begynner å bli lei.. Spørs hvor lenge dere har vært sammen, det dabber jo ofte av etterhvert. La han også hvile litt når han blir sliten, er nok et godt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også verdens beste mann! Vi deler på husarbeidet 50/50, noe annet skulle ellers bare mangler da vi begge jobber! :)

 

I tillegg har han gjort mer enn meg det siste året da jeg har tatt opp fag og gått på skole i tillegg til jobb.

 

Han er rett og slett fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det ikke deilig med en sånn ektemann :-) Min er også en knupp! Har vært så kvalm i over to mnd og ikke orket noe særlig annet enn jobb og sønnen vår, så mannen har vasket klær, vasket opp og laget all mat. Støvsuging og vask har vi gjort i sammen, men det har vært litt då®lig orden her i det siste ja....

 

Må si at jeg føler meg veldig heldig :-) Og passer på å takke ham hver dag!!

 

Priser meg lykkelig for at jeg har en mann som er bedre enn meg huslig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å giiiiid så nusselige dere er der dere prøver å overgå hverandre i skryt av mannen:)

 

Mannen min bidrar på lik linje som meg i hus og hjem og tar sitt ansvar med et smil om munnen. Og han tar selvsagt ekstra vare på meg når jeg bærer fram unga hans.

Føler ikke noe behov for å rose ham opp i skyene for det, jeg forventer ikke noe mindre og hadde aldri blitt sammen med en slabbedask. For oss begge er det en selvfølge at vi begge bidrar og at vi begge gir ekstra når den andre trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er nok ingen konkuranse mellom oss! Vi vil nok bare si at vi har snille menn!:) jeg gjør også mye i huset,jobber og lager mat, men akkurat nå er jeg skikkelig dårlig og har 0 energi! Da er det gøy ( si hva der vil men ALLE ønsker slik luksus en gang i blandt!) men en mann som frivillig gjør alt dette uten en mine!:) elsker ham nettopp fordi han er så god og snill!:)

 

Der ser dere jenter, vi er heldige som har det vi har!:)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd for at mannen din skal stikke om du ber om ekstra pleie i ei tung tid, 15:55?? Stakkars deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det for noe med dette forumet egentlig?? Så fort noen skriver et hyggelig innlegg hvor hun skryter av mannen sin og av hvor fint hun har det, så kaster gribbene seg over henne!

 

Det er tydligvis IKKE lov til å skrive om at man har det bra - her godtas kun syte-/klageinnlegg, gjerne med mye drittslenging om den ubrukelige mannen/samboeren.

 

Skjerp dere da jenter! Må være lov å fortelle at man har det bra også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18.29-- er det mulig å være så sur a?? Flott å se et innlegg hvor noen skryter av mennene sine og ikke all klaginga som stort sett dominerer.. selv om det kan være en selvfølge mye av dette for deg så er ikke alle like.. la nå folk få skryte selv om du synes det er sukkersøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da vel ikke snakk om å være hverken nusselige eller skrytete - men rett og slett dele litt positive opplevelser her inne også.

 

Jeg syns det er litt rart at man skal få pes hvis man våger å skryte litt av partneren sin, men hvis man klager og syter så får man kun støtte.

 

Jeg tror nok at menn her ute i den virkelige verden er mye bedre enn hva man får inntrykk av her inne. Jeg har hverken venner eller familie som sliter med fedre som nekter å stå opp, skifte bleier og ellers stille opp for familien sin. I de fleste familier blir nok arbeidsbyrden delt ganske likt, i likhet med all gleden som det å ha barn fører med seg.

 

Så får det da heller være at andre ikke klarer å styre misunnelsen når de leser om vanlig velfungerende familier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...