Gå til innhold

Stort vekt tap ønskes :)


Gjest <3Barn&Engler<3

Anbefalte innlegg

Gjest LilleDina&gutt11  + 2englebarn

Tråd for oss som skal gå ned en del i vekt, som har utført det, eller som er midt i prosessen :)

 

Selv skal jeg ned ca 30 kg, kunne sikkert gått ned 40 også, men satser på 30, så får vi se ann de siste 10 :)

 

Jeg er nyerlig blitt 23 år, kommer fra Ringsaker, har en sønn på 4 mndr som jeg gjerne vil være et bedre forbilde for, jeg vil kunne leke og løpe med han med tiden, og ikke risikere helsa mi. Trening er langt fra min sterke side, sliter med motivasjonen, og det å holde ut mer enn en uke. Men, føler meg mer bestemt nå enn noensinne! Så da prøver man da, skal ikke bruke noen slanke kurer eller dietter, dette skal gjøres "old school" med endring i kostholdet og trimm :)

Kjems slik over egen vekt/kropp, så inntil videre blir all trimm utført hjemme, så får vi se etter hvert, om jeg tørr å gå inn på et treningsstudio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Jeg er 34 år, bor på vestlandet et sted og har ei jente på 19 mnd.

Jeg skal ned ihverfall 30 kg jeg også, helst 40. Men er fornøyd om jeg klarer 30. Jeg er heller ikke noe flink til å trene, og har heller ikke mye anledning til å gjøre det. Mennen min er ukependler og jeg er hjemme alene med jenta vår fra mandag til torsdag, så jeg kommer meg ikke så mye ut på egen hånd. Og å trene inne hjemme blir ikke det samme...

Jeg har gått på Grete Roede tidligere og gåt ned ca 40 kg, og var veldig flink i svangerskapet og la nesten ikke på meg noe, men 10-12 kg har kommet snikende etter fødsel. Nå har jeg planer om å bli gravid igjen, og burde absolutt gått ned noe før jeg evt blir det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleDina&gutt11  + 2englebarn

Hei hei :) er "godt" det er flere av oss, klart, ikke godt flere kjemper mot kiloene, men godt det er andre her, som har felles mål og ønske. Kanskje vi kan støtte hverandre her inne.

Det å få tid til å trene er ikke lett nei :-/ samboeren min jobber med ved, er avløser og nå har han kanskje fått vikariat innen vegarb også. Da sitter jo vi kvinnene igjen med ungene, og er ikke bare bare dette, prøver selv å skvise inn 20 min zumba og en del gå/trille turer, men er ikke lett det heller, enda gutten vår bare er 4 mnd, så krever han jo sitt, og huset også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hei : )

er selv "nesten" i samme posisjon som dere : ) skal også ned 30 kg, og kan sikkert ta et par ekstra også ; ) har desverre ikke bran enda, men har prøvd i 1 år og 2 mnd å bli gravid. har en feeling om at de kiloene ikke hjelper, så vil helst kvitte meg med de for å hjelpe på prosessen. men det er ikke bestandig så lett å bli kvitt de, men nå skal jeg virkelig gå inn med alt jeg har : ) håper vi alle lykkes ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, ser det er en stund siden dette innlegget ble skrevet, men kan gjerne tenke meg å hive meg på.

Skal ned minst 20 kg, og har innsett at dette må skje på gammelmåten, og ikke vha dietter.

Jeg klarer aldri å utføre en diett særlig lenge, og resultatet blir at jeg istedet går opp noen kilo...

Jeg har en liten gutt på 3 mnd, jeg hadde planer om å trene på dagtid mens han sov, men han sover dessverre så korte lurer på dagtid at jeg må nok trene på kvelden istedet.

Har to større barn, og en mann som jobber mye, så mye tid er det ikke til overs, men jeg tenker heller ti sit ups for dag enn ingen.

 

Jeg er veldig glad i mat, og ser ikke for meg et liv uten noen gode måltider, så det er utenkelig. Mitt største problem er hverdagen, jeg småspiser for mye kaker, kjeks og snop. Det går for lenge mellom måltiden, og plutselig er jeg råsulten, og mens jeg lager mat ks njeg fint hive innpå en sjokolade, og det nesten uten å tenke over det.

Fint om vi kan støtte hverandre litt,for dette er vanskelig.

 

Jeg skal begynne i morgen, og målet mitt et ned ti kilo til jul.

Skal prøve å spise 2000 kalorier pr dag denne uken. I tillegg til å trimme litt. Dvs 20 sit ups og 20 push ups hver dag. Og gå minst 3 turer kommende uke. Det høres sikkert ut som lave mål, men jeg kjenner meg selv såpass godt at hvis jeg klarer å gjennomføre dette blir det enklere for meg å holde ut. Og bare det å ikke spise snop en uke vet jeg blir tøft for meg.

Hvor er dere nå i prosessen? Hva er opplegget og målet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns overhodet ikke det er lave mål jeg : ) fine mål å ha det : )

 

jeg må innrømme at jeg har vært litt lat siden jeg skrev sist, men fra og med i morgen blir det spise sunt, kun godis i helgene, ned på max 5 røyk om dagen, helst kun 3 : ) og fra og med mandag trening = ) skal ned rundt 30 kg totalt, men tar det over litt tid. men helst 8-10 innen jul ja : )

 

blir spennende å se hvordan det går med oss i månedene framover : ) hold oss gjerne informert = ) har lettere for å klare det når jeg leser om andre, for da er det ikke bare jeg som sliter, eller jeg som små sprekker, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...