Gå til innhold

Har dere hatt/har samleie i 9mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt/har samleie i 9mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke fått meg en dritt på 9 mnd :( Mann

• 1 måned senere...
Skrevet

Ja. Jeg regner med at mannen min og jeg kommer til å kjøre på som kaniner fram til fødselen, faktisk blir jeg mye oftere og fortere tent nå når jeg er gravid. Akkurat som sist gang.

Skrevet

Har hatt like ofte som før (dvs. så og si hver dag) i 7,5 mnd i alle fall, får se om det varer i de siste ukene også. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, og jeg har i tillegg brukt dildo på "si " når han ikke har vært hjemme, gud så deilig !!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi har sex i 9 mnd nå, det er litt knotete og ikke like ofte som før, men liker nærheten og synes det er fint. Må bare ta det litt foriktig og finne en grei stilling. Men jeg bruker en del vibrator på si, men kunn utvendig.

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hmmm, her var det mange som proklamerte JAAA MASSE SEX! Det er nok ikke realiteten for de fleste...

Til mannen som ikke har fått seg noe på 9mnd, føler med deg, men er desverre ikke alle som får mer testosteron (sex hormoner) i kroppen når de blir gravide, faktisk mer østrogen som forteller kroppen at "du er dravid og trenger ikke formere deg akurat nå" Kipt, men sant..

Har IKKE lyst på sex denne gangen, men prøver kanskje en gang i uken å tilfredstille, men det blir tamme greier uten mye inlevelse fra min side er jeg redd. Rollen som kuvøse og sex guru går liksom ikke...

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi bruker ganske lang tid når vi først er i gang, så gjerne flere timer, men 9 måneders samleie høres direkte sykt ut. Hva spiser dere når dere holder på?

Skrevet

Ikke sammenhengende i 9 mnd, men det har blitt noe hvertfall nesten hver uke. Gikk 1 gang med 2,5 uke før det ble noe.

Men det er ikke min, men HANS sexlyst det står på så jeg er fornøyd =D

Skrevet

jaja, anonymknappen som ikke funka tydeligvis...:P

Skrevet

Samme frekvens som før jeg ble gravid, dvs 2-3 ganger per uke. Nå under 3 uker til termin. Men er heldig med at sexlysten min er uforandret og at mannen synes graviditeten er sexy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...