Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Når er det skattepengene skal betales inn? Og hvordan skjer dette? Trekker de meg i lønn? Og evt hvor mye? Skal betale ca 15.000 kr. Etter regninger og husleie er betalt sitter jeg igjen med 3000 kr til mat, lege, klær, buss o.l.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 Må jeg ringe si fra at jeg skal ha det? Hvor mye er de på? Eller kan man velge selv hva man skal betale?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 Restskatt Blir du skyldig restskatt? Husk å betale innen fristen. Tidligste forfall er 22. august. Bruk de tilsendte betalingskortene når du skal betale.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #5 Skrevet 24. juni 2011 Restskatt, ja. Flaut at jeg er så fersk på dette. Hehe. Har selvfølgelig ingen mulighet til det, men takk for tipset! Hva skjer etter 22. august?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #6 Skrevet 24. juni 2011 Jeg fikk også baksmell og betalte det inn i mai. Det sto kontonummer som det skal betales inn på langt nede på selvangivelsen som du får på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå