Gå til innhold

Innbetaling av skattepenger.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det skattepengene skal betales inn? Og hvordan skjer dette? Trekker de meg i lønn? Og evt hvor mye?

 

Skal betale ca 15.000 kr.

 

Etter regninger og husleie er betalt sitter jeg igjen med 3000 kr til mat, lege, klær, buss o.l.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får innbetalingsblanketter.

Skrevet

Må jeg ringe si fra at jeg skal ha det?

 

Hvor mye er de på? Eller kan man velge selv hva man skal betale?

Skrevet

Restskatt

Blir du skyldig restskatt? Husk å betale innen fristen. Tidligste forfall er 22. august. Bruk de tilsendte betalingskortene når du skal betale.

Skrevet

Restskatt, ja. :P Flaut at jeg er så fersk på dette.

 

Hehe. Har selvfølgelig ingen mulighet til det, men takk for tipset! :)

 

Hva skjer etter 22. august?

 

 

Skrevet

Jeg fikk også baksmell og betalte det inn i mai. Det sto kontonummer som det skal betales inn på langt nede på selvangivelsen som du får på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...