Gå til innhold

Jeg har mistet følelsen i lilletåa!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg gikk hele dagen i går i nye sko på jobb ( ja, jeg vet det er dumt, men de var så fiiine!), og var rimelig øm og vond i føttene da jeg kom hjem. Utover kvelden oppdaget jeg at jeg ikke hadde følelse under den ene lilletåa. Jeg regnet med at det ville ordne seg i løpet av natta, men den er like nummen og rar, kjennes ut som den sover, og prikker litt.

 

Er det noen andre som har opplevd det, og som vet hvor lang tid det tar før det går over, og hva som egentlig har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat det samme skjedde meg når jeg gikk i ne sko på jobb for noen år siden! Mistet følelsen i huden på ett par tær og det tok faktisk flere år før jeg fikk følelsen tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, såpass lenge! Ja,ja, da trenger jeg jo ikke å vente på at det skal ordne seg i løpet av dagen... Takk for svar!

 

HI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var aldri hos lege og fikk sjekket dette da så om du gjør det kan det jo hende at du slipper vente like lenge som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vristen min er såpass bred at jeg stadig vekker sliter med å finne sko.Løper masse, både ute og inne og skoene som passer meg best er godt utslitt nr de passer meg. Dessverre påvirker det knærne så må nok komme meg til en ortopedist eller hva det heter.Mister alltid følelesen i lilletåa,særlig under trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...