Gå til innhold

føler det står noen bak meg hver gang jeg står opp om natten for å roe gutten min som våkner. skikkelig skummelt.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det har også skjedd litt rare ting. baby sitteren har ofte laget lyd (akkurat som om et barn griner) og hver gang jeg har vært nede for å se om gutten vår er våken så sover han dypt. han har ofte til og med lagt i samme stilling som han gjorde da jeg så til han sist. (ser til han ganske ofte). har også følt at jeg ser skygger nede. men ikke oppe. vi har et 8 år gammelt rekkehus. så jeg syns dette er litt rart. jeg tror at det fins mer mellom himmel og jord enn hva vi kan se, men ikke i mitt hus?!

 

jeg er veldig redd for at det skal komme uvedkommende inn i huset, men kan det være grunnen for at jeg føler det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At babyen gråter litt for å sovne med en gang igjen er ikke noe spooky, det hender at de også får mareritt. Ikke må de bytte stilling så ofte heller. Du er ikke bare mørkeredd HI?

En ting jeg aldri har likt er når sønnen min vinker og sier hadet ut i tomme lufta når vi går ut av et rom. Som om han vinker til noen som ikke er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, jeg tror det er noen her også......dvs jeg tror da at hunden min burde ha merket hvis det virkelig var noen her, men likevel, mannen min har sett en skygge i trappa og jeg synes ofte at barnet vårt våkner unormalt ofte med vræling, akkurat som om hun er redd og har alltid stirret ut i luften eller opp på skrått som om hun ser noen der+skravlet til denne usynlige personen......I dont know, sikkert bare koko hele gjengen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er mørkeredd jo. hehe men det med baby sitteren er faktisk ikke jeg som dikter opp. jeg har stått rett utenfor rommet og SETT på at gutten min sover, med baby sitteren i hånden som det kommer en skurrete lyd, men man hører at det er et barn som gråter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt i stua callingen sto på kjøkkenet. Plutselig hørte jeg to personer som pratet skal si jeg skvatt. Fikk inn naboen på callingen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt for naivt å tro at det finnes mer mellom himmel og jord, men ikke i ditt hus. Kan vel finnes alle steder vel.. ;) Hils spøkelset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må stille inn frekvensen på babycallen, hørt om mange som får inn naboen. Meeeen HI, jeg tror og på at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi greier å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om huset er nytt så er ikke bakken og jorda ny. Kan ha vært hus på samme plass i gamle dager, vet du.. Vet det er mange som ikke tror på sånt, men jeg har opplevd så mye paranormal aktivitet her jeg bor, at jeg tror deg, hi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er litt mørkeredd og babycallen tar inn et barn i nabolaget. Skikkelig mystisk... Not!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...