Gå til innhold

Trenger så veldig noen tips til et sydenland med en dyrepark i nærheten????


Tusenbein08<3skrukketroll2010

Anbefalte innlegg

Planen var å reise til kristiansand, men er håpløst å finne overnattingssted uten at det koster skjorta.... Derfor tenkte vi at vi hiver oss på bløgen og reiser til sol og varme:D Men ønsker å dra til et sted hvor det fins en dyrepark/zoo.... Veit om Tenerife, men ønsker flere forslag og valgmuligheter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle til å foreslå Tenerife. Dyreparken der er fantastisk, en av de bedre jeg har vært i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å foreslå Tenerife. Dyreparken der er fantastisk, en av de bedre jeg har vært i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loro Parque på Tenerife er kjempefin ja, slenger meg med på den. Puerto de la cruz er i tillegg en koselig liten by, og gode shoppingmuligheter finner man i hovedstaden som bare er et lite steinkast unna.

 

På Gran Canaria har du Palmitos Park. Parken er ganske ny, og de har både papegøyeshow, delfinshow og ørneshow. Ungene mine elsker den parken i alle fall.

 

I Fuengirola, Costa del Sol, har de også en dyrepark. Er så lenge siden jeg har vært der at jeg ikke kan si noe om hvor bra den er nå.

 

Er dere villige til en litt lengre flytur finner du supre parker både i Florida, Singapore og mange fler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker litt på unga i forhold til flyturen.... og føler at tenerife er langt nok:) Hvilke hotel vil dere anbefale der? Er ikke mye ledig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12timers nattflyvning er gjerne mindre slitsomt enn 5timer midt på dagen :)

 

Tenker du Charter eller bestiller dere selv? Jeg bruker oftest booking.com når jeg bestiller og leser hva andre gjesters erfaringer har vært, det sier ofte mer enn antall stjerner!

 

Det er greit å ha et hotell som ligger i selve byen i Puerto de la Cruz, ligger det oppi i høyden er det ikke så tilgjengelig å gå ut og spise/rusle i gatene om kvelden, og det er jo litt av kosen :) Da kan man også ta dyreparkens egne lille tog inn til parken, det er halve moroa for ungenes del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, her i syden hvor jeg bor, costa del sol har vi to dyreparker, en i fuengirola, kjempekoselig, ligger midt i byen som en oase og har kveldsåpent også.

 

Benalmadena har stort akvarium med delfiner etc

 

I Estepona har vi en safari park, les mere her

 

http://mamma-i-eksil.blogspot.com/2011/06/aktiviteter-for-barn-i-og-rundt.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...