Gå til innhold

Er det noen du er veldig uenig med her inne ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grunnleggende uenig med mammantlenlitenogenstor- eller hva det var nicket var. Orket ikke diskutere engang, men det var det mange andre som gjorde. Vet ikke hvor hun ble av, kanskje det bare var et nick for å provosere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noen jeg stadig vekk er uenige med, men jeg never ikke nick. Vil ikke starte en hetsetråd ;)

 

Er også enkelte jeg reagerer på som tydeligvis er godt likt, men som jeg personlig ikke har helt sansen for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er noen. Tenker da på særlig en som etter min mening har alt for glatte meninger og alltid skal være så moralsk og tolerant uansett liksom. Hennes ytringer er intetsigende og som skrevet ut av et politisk pragram fra venstresiden. Hva er vitsen med å blande seg inn i debatter når du egentlig ikke har noe som helst å tilføre? Dette mennesket er også tilsynelatende godt likt (hun tråkker jo selvfølgelig aldri noen på tærne), kanskje det er samme som irriterer 12:45?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. skal ikke se bort i fra at vi snakker om samme person. Alltid så sukkersøt og diplomatisk, men har da sett et og annet utbrudd også.. hehe.. Syns det er rart at hun er så godt likt. For mye av det hun skriver skurrer mye for meg..

 

12:45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk dere meg nysgjerrig. Gi noen hint da i det minste på hvem det er! Antall barn, ung, midt på treet, er her ofte...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg tipper rett, så starter nicket med "Mammaen til... osv". Kjenner at hun irriterer meg litt noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12:52 her. Vil egentlig holde meg for god til dette, men ok, om dere gjetter så. Nicket begynner på H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da tippet jeg feil!

Skjønner hva du mener ja... Jeg irriterer meg litt over såkalte "morsomme" kommentarer personen kommer med i tråder som omhandler helt andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12:45 her. Var denne på H jeg tenkte på, men denne Mammaen har jeg også gått noen runder med.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...