Gå til innhold

Som slag i trynet.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og eksen var sammen i 3 år, 2 år med mye kjærlighet og omtanke for hverandre, siste året har vært hardt, tungt og grått, så mye stillhet og tilbaketrukkenhet fra hans side. For 2 månder siden kom han hjem for kvelden og bare stirret på meg, fortalte at det var en annen, og han forlot meg for henne. Jeg følte meg tømt innvendig, der hadde jeg gjoort alt jeg kunne for å få ignag igjen forholdet vårt, prøvd å få han til å fortelle meg hva han trente og ønsket, for at forholdet vårt kunne bli bra igjen, og det han trenger er ei annen ei?

Han sier han aldri hadde sex med henne, men nektet å svare på om det hadde hendt noe som helst, ville heller ikke si hva han definerte som sex her. Etter en prat i ca 3 timer pakket han sammen det han trengte og dro, skulle hente resten av sakene sine i først kommende helg.

 

Vi bodde ikke sammen, men han hadde en del saker hos meg, da han lå over veldig ofte, han hadde en jobb som gjorde det vanskerlig å bosette seg her jeg bor, var hvertfall det han sa til meg.

 

Så sat jeg her, alene, forlatt og en form for bedratt. Følte meg knust, sint og missforstått. Etter 3 uker følte jeg meg litt bedre, alt hans var ute av huset mitt, og jeg følte for å starte på nytt. Helt til jeg åpnet morgenavisen, jeg har aldri før blitt så fysisk kvalm, så lammet av noe. Første jeg ser på "gratulerer" siden, er HAN, et bilde av han og ei annen dame, et brudebilde! Han giftet seg iløpet av 3 uker?! Og likevel mener han at han ikke hadde noe sex med henne?

Jeg raste over dette en stund, så kommer det; hvordan kan bildet og gratulasjonen komme i lokalavisa mi, når han bor et annet sted i landet? Hvordan kan han da ha møtt ei som bor her? bodde hun her fra før av? Så mange spm, uten noe svar.

Samme dag møtte jeg hun som var på bildet på MIN nærbutikk! Jeg klarer bare ikke dy meg må prate med henne, presenterer meg og sier jeg kjenner han, spør hvordan bryllupet gikk. Og joda, etter 2 år så var det godt å enderlig være gift, og hvertfall nå som de hadde datra si?!

 

Sitter igjen med lettere sjokk over det hele, de har vært sammen i 2 år, har en datter og er gift, med andre ord, jeg har vært ei elskerinne?! Har jeg virkerlig vært så blind? Var det det at jeg ikke ville vite? Eller var han virkerlig så flink til å føre dobbeltlivet?! Vet ikke hva jeg skal si eller gjøre lenger, føler meg bare maktesløs :-/ Gleder meg til ungene mine kommer hjem i kveld, slipper jeg å tenke så mye på det hele, og jeg er så glad for at han ikke fik hilse på ungene mine, hvordan ville vel de se på saken, om han mamman dems har vært sammen med i 3 år plutserlig går der med kone og barn?

Og hvorfor bor de her? Har de nyerlig flyttet hit, eller har de bodd i disse trakter hele tiden? Føler alt bare er en stor tugge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HERREGUD!!! Bra at du er kvitt han!!! Men hva sa du til ho da? Gjett om jeg hadde sagt ifra at du hadde vært sammen med han like lenge, stakkars hun og stakkars deg.. for ho er jo mest sannsynlig ikke klar voer det selv.. uff for en situasjon....om du ikke bare troller da ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da du snakket med kona så håper jeg du fortalte om deres forhold??

 

Folk som er utro fortjener ikke bedre!! Blir helt kvalm når jeg leser sånt som dette. Han var/er et rasshøl, en mager trøst er at du ihvertfall ikke fikk barn med han, du slipper å måtte forholde deg til denne drittsekken!!!!!!! Håper du er her inne, kone-mor, håper du leser hvordan mannen din har viftet med pi%¤#en, og at du hiver han på ræva ut!!!

 

trist du måtte oppleve dette, HI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt fra til henne om hva hun kan vente seg i ettertid - for siden han holdt på med 2 damer på en gang i TO ÅR(!!), så er det svært sannsynlig at det samme skjer igjen senere.

 

Og forresten, hvordan er det mulig å være sammen med noen i TRE ÅR; uten at barna vet om det??? Måte på å overbeskytte ungene sier jeg bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg bare trollet, at det var noe jeg bare kunne sette meg ned og le godt av senere, men desverre :(

 

Sto der med sjokk over det hun fortalte, så jeg stammet bare frem et lite så fint da. Var som et slag i ansiktet, følte tårene presset på, så tok bare handlekurven min og løp min vei :-/ Lurer på hva hun må tenke om reaksjonen min. Føler sånn at jeg burde fortalt henne det, som du sier, men vet ikke hvordan, det vil jo være større slagg for henne, men er jo feil å la henne tro hun lever med en "perfekt" mann også :( Vet ikke hva jeg skal gjøre, vet jo hva hun heter, så er jo bare å søke opp hvor hun bor ol. men hvordan lever man med seg selv etter å knuse en familie idyll slik? :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn henne på facebook og fortell. Du knuser ikke noe familieidyll, det har ekskjæresten din klart med glans selv! Og siden de bor på samme sted som du har bodd hele tiden, er det veldig sannsynlig at hun får høre det fra noen andre som visste at du og han holdt på. Det kan ikke ha vært kjempehemmelig at dere to traff hverandre i hele 3 år??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke rart han "måtte" dumpe deg når bryllupet nærmet seg :(

Rart hun ikke har merket noe, hvis han overnattet hos deg stadig vekk?? Nei, vet du hva.. Hevngjerrig som jeg er så hadde jeg tatt en telefon til henne, forklart at grunnen til den merkelige oppførselen min er fordi dere var sammen i 3 år samtidig som han har vært sammen med henne. Regner med at etter 3 år så har du sikkert bilder og andre bevis på forholdet deres? Andre som kan bekrefte forholdet o.l??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ungene hos meg fast, det er faren dems som har hoved omsorgen, da jeg ikke følte meg som god nok mor for dem, jeg får se de jevnlig. Siden jeg ikke ser ungene mine så ofte, har jeg latt være å ha besøk av eksen mens de var hos meg, da jeg vil bruke all min tid til dem, etter sommerferien skal de starte å bo hos meg annenhver uke, gleder meg til dette, da jeg enderlig føler at jeg kan være der for dem, de er 6 og 8 år, og det ble slutt mellom meg og bf da minste ungen ble 1 år, jeg slet mye psykisk på denne tiden, og følte det som en lettelse når han tok med ungene, for da ville de slippe å se moren sin slik jeg var, nå som jeg er "frisk meldt" fra psykolog og legen, så kan jeg enderlig se frem til å ha ungene her.. Vi skal trappe opp i sommer og i høst, så blir vel fat annenhver uke fra vinteren av vil jeg tro.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der :-/ Vi var jo med venner av meg, og naboene mine på middager ol, de fleste i nabolaget her viste jo hvem han var. Da der det jo bedre at det kommer fra meg. Han ble sammen med henne etter meg, så hun kan vel ikke se det som at jeg dro han inn i utroskap vel?

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har en jobb som medfører mye reising rundt om, men jeg tenker jo på det jeg også, vi dro jo på ferie sammen til kreta i 2 uker for 1,5 år siden, tatt små weekend sammen også, hva må han vel ikke dratt for noen løyner til henne? Har jo fotoalbum fra feriene våre og alt ting.

Best er nok at jeg tar kontakt med henne, hun virket som ei bra dame, og det å gå her og vite hva han har holdt på med mot henne, det gnager jo. Men tenk om hun blir sint for at det har tatt meg nesten en månde før jeg sier noe? Får bare håpe jeg får forklare alt fra min side.

Skal "manne" meg opp og finne nummeret hennes. Føler meg ikke lite kvalm her jeg sitter.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har av persjonlige grunner måtte holde meg her jeg bor. Og siden han reiste så mye i jobben, så hadde han (som han sa/løy) bare en liten hybel til å sove på, der han kommer ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette går fint, du gjør det ENESTE riktige og hun kommer etterhvert til å være evig takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som tenker at det kan hende dama visste om det? Og satt ultimatum til fyren at han kutta ut kontakten med deg etter at de ble offisielt gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun lurer på hvorfor du ikke har sagt noe før, kan du svare som følgende;

 

Jeg har vurdert fram og tilbake om jeg skulle si det til deg. Men jeg var redd du skulle tro jeg bare sier det for å ødelegge mellom dere. men det er overhodet ikke min intensjon! Men da jeg snakket med deg, så fikk jeg inntrykk av at du er ei flott jente, og du fortjener å vite hva du nå er gift med. Du bestemmer selv hva du gjør med informasjonen, men nå er ihvertfall alle kortene på bordet.

 

Kan jo også slenge på noe ala dette; Han har vært utro mot oss begge, med hverandre, om du skjønner. Ingen av oss har hatt mer "krav" på han, eller vært "den andre". Inntil for litt siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er jo kona bare stein stokk dum.. da fortjener de hverandre...... Rasshølet og brødhuet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips 11:40. Har funnet nret hennes nå, så får vi se hvordan det går når jeg ringer :-/ Gi meg styrke sier jeg bare.

Skal fortelle dere hvordan dette går, om det går.

 

hi :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg her igjen.

Det viser seg at de bare bor ca 10 min kjøretur unna!

 

Jeg må si, dette er den verste, men beste telefonen jeg har tatt i mitt liv.

Når hun tok telefonen følte jeg alt gikk rundt for meg, når jeg presenterte meg, så husket hun meg, og lurte på om jeg ikke følte meg helt bra den dagen, dette måtte da være "beste" innledningen til det som skulle komme.

 

Jeg fortalte at jeg ble noe sjokkert over det hun fortalte meg, fordi det gikk opp for meg hva som hadde hendt de siste årene, hun lurte så klart på hva jeg mente, så jeg sa det som det var:

 

Det føles forferderelig å gjøre dette nå, dere er en familie, barn, ekteskap. Men det er derfor dette må fortelles. Jeg og xxx har hatt et forhold i litt over 3 år, han gjorde det slutt med meg ca 3 uker før jeg så brudebildet deres i avisen. Jeg beklager at det kommer frem slik, men siden dere har flyttet hit, så er det bedre at du får vite det av en av oss, enn på bygda.

 

Hun ble stille, jeg kunne så vidt høre henne puste, men egentlig hørte jeg vel livet hennes rakne opp i alle sømmene på en gang. Hun hulket lett, før hun trakk pusten dypt, takket for ærligheten, hun hadde hatt mistanker i ca et halvt år nå, etter at de flyttet hit ned. Nå følte hun bare at bekreftelsen på egene følelser var kommet. Siden de ventet barn, hadde hun latt misstankene ligge og tenkt det var hormonene som utagerte.

Hun spurte ut om forholdet vårt, og jeg svarte på alt hun ville vite av meg. Ikke at det var stort hun spurte om: viste jeg noe som helst om henne? hvordan hadde han slått opp med meg?

Etter dette sa hun at hun var glad for en ting: at jeg var ærlig om dette, og svarte når hun spurte om noe. Så sa vi hade og la på..

De "få" minuttene vi pratet sammen, virket som de lengste i mitt liv! Men nå er kortene på bordet, så får jeg håpe alt vil gå bra med henne og ungen hvertfall.

Syntes hun tok det utrolig rolig og behersket, med tanke på hva hun fikk høre.

 

Takk for svar og råd her inne, gjorde godt å få hjelp til å sortere tanker før jeg gjorde noe.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra med henne og ungENE mener du vel.. Hun sa jo til deg i butikken at nå som de hadde dattera si så var det godt de ble gift,,, og på siste her så hadde hun dama latt sine mistanker ligge siden hun var gravid og trodde det var hormoner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok missforstått noe her: hun har misstengt dette i 6 månder, men lot det ligge fordi hun var gravid, altså, hun tengte nok å ta det opp med han nok så fort etter misstenkene startet. Mens når jeg møtte henne i butikken (dette må jo være minst 3-4 mndr etter at de flyttet hit, om ikke lengre), og hun nevnte ungen dems, så var hun glad de giftet seg "nå som vi har datra", altså er nok ikke jentungen så gammel, husk, det er gått en del tid siden de flyttet hit, siden han gjorde det slutt med meg, og de har nok fått ungen før han gjorde det slutt med meg.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor kyniske noen mannfolk kan være. Håper han lar deg være i fred nå da, og ikke viser seg som en crazy sosiopat som mener du har ødelagt livet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg ikke tengt på en gang, men skulle det vise seg, så må det da gå ann å ordne besøksforbud eller noe, han skal ikke få knekke meg mer enn han gjorde da han slo opp, og da jeg fant ut om dette. Dette er det jo han selv som har gjort.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo litt av en såpeopera. Hadde vært knallgøy å lese om den bedradde konen sin versjon om dette kyniske mannfolket. Dere må jo bare holde sammen om han setter i gang med noe drit. Og advare hele bygda eller hvor dere nå bor. Han fortjener virkelig ryktespredning. Synd for ungen da, men kanskje konen flytter el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra at du fortalte henne det.

At det ikke er nødvendig å fortelle om en ons er en ting. Men et forhold over 3 år! Kjempe modig gjort av deg :)

 

13:19: Hun har barn, så skal ikke se bort i fra at hennes versjon kommer snart også...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...