Gå til innhold

åååh er du gravid? Det er ikke akkurat lett å se siden du er så stor fra før..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Takk for den lissom!

 

Stod å pratet med en kamerat, så kom samboern hans gående. Vi pratet litt om alt, før hun plutselig spør hva jeg driver med for tida. (Lenge siden jeg har sett de) Jeg svarer at jeg er sykmeldt fra jobb pga bekkenet (stod der med krykker) fordi vi venter barn om 2 måneder. Har ganske stor kul på magen.. Så ser hun lettere sjokka ut, før hun bryter ut høyt: Åhhh jøss er du gravid??? Det er ikke akkurat så lett å se siden du er så stor fra før. Men så hyggelig da..

Jeg blei litt satt ut å sa bare at vi var veldig glad for det. Kameraten blei tydelig flau å sa at de måtte dra,

Han ringte meg seinere å beklaget ovenfor henne og oppførselen hennes. De har ikke det helt beste forholdet.

 

Men uansett, med mine hormoner blei jeg jo veldig lei meg der og da. Måtte bare få det ut .....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun følte seg truet av deg og følte hun måtte rakke ned på deg for å føle seg bedre selv? Høres sånn ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff:(

Nesten verre enn at jeg presterte (mot bedre vitende) å spørre ei venninne om hun var gravid. Hadde sånn søt liten kul på magen. Det var hun IKKE!

Det var så pinlig:(

 

Men fy på hun dama altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet! Er det mulig?! Man sier da ikke slikt..

Høres ikke helt riktig god hun der. Ikke ta deg nær av det, hun mangler tydeligvis en skrue eller to! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud for ei nepe! For Guds skyld, ikke ofre det der en eneste tanke til!

Tipper hun er ute av bildet til kompisen snart uansett, så slipper du å se henne mer.

Men bare glem hele kommentaren, hun var nok bare ute etter å være vemmelig, og det er hennes problem.

Gud, så kleint for kjæresten også da..!

 

Nei, bare rist det ut av hodet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det rare er at dama er voksen, godt over 40! Burde ha lengre antenner da vel, he he :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun barnløs? Kan jo høres ut som hun er misunnelig eller noe.

 

Dustekjerringer finnes det nok av - dessverre...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en stygg ting å si.

Jeg har motsatt problem, blir spurt om det er rett før ol. Jeg er 1,75 og veier 110 kg. Meste på overkropp. Men synes folk bør la være å spør, kommentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada store barn, på 16 og 18.

Hi

 

Tanken slår meg, han er jo mye yngre enn henne. Han har alltid hatt ønske om å bli far, noe han aldri blir i lag med henne. Han har tydeligvis valgt å bli hos henne. Men kanskje hun er redd for at han en dag skal gå pga dette med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare svare med at det er fordi du har lagt på deg så lite i svangerskapet! Seier til deg!

 

Jeg er høy og slank og har også to måneder igjen til termin. Får også maaange kommentarer om at folk ikke ser at jeg er gravid, det er fordi jeg har så liten mage og har lagt på meg så lite. Så det er nok ikke helt uvanlig at det ikke synes så godt og det behøver ikke ha noe med vekta di å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...