Gå til innhold

Hjeelp.. har begynt å chatte/utveksle meldinger med en mann på FB...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

La ham til siden jeg visste hvem han var og vi har mange felles bekjente og venner. Begynte å prate med ham i går, tok initiativet selv siden han var på chat. Han er hyggelig og svarer alltid med en gang jeg sender en melding på FB (sendte 2 stk i dag og fikk hyggelige og lange svar). Vet også 99% at denne mannen er singel, synes han er kjekk, reflektert og rett og slett attraktiv. Han bor i nærheten, ca 5 km unna.

Hvordan fare frem nå? Blir det utrolig teit av meg å sende noen meldinger, se det an en ukes tid og foreslå å gå ut på pub eller treffes et eller annet sted? Har vært singel så lenge at jeg ikke lenger vet opp og ned på meg selv i forhold til dating og kontakt :S

 

Håper noen kan svare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 2 barn fra forrige forhold, som ikke har samvær med sin far. Han er 2 år eldre enn meg, men har ingen barn.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han rett ut om han vil møtes. Be han med ut, eller inviter han hjem til deg på kaffe, kanskje?..

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Synes det er kjempeskummelt, er redd for å være pågående, eller at han har noe på gang med noen, da blir det jo dumt å spørre. Har tenkt å spørre om han vil ut med meg på lørdag på discoen her, men kanskje det ser patetisk ut og jeg dummer meg ut igjen? (har ikke hatt noe som helst positive erfaringer med dating som singel, derfor lurer her).

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er slik at vi begynte å skrive ordentlig kun i går, blir det kanskje for tidlig å be han ut? Burde jeg drøye det i noen uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste som kan skje er at han sier nei. Men da vet du ihvertfall at han ikke er interessert og slipper å kaste bort energi på han, og kanskje forelske deg på veien.. Men du kan jo fortsette å skrive med han et par uker, og så spørre senere. Kan jo være det dukker opp info på veien som gjør at det ikke er aktuelt også (at han har dame f.eks)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Han har nok ingen fast dame, men vet jo aldri om han har noen i sikte/holder på med noen, og da er det uaktuelt å be ham ut, blander meg ikke opp i opptatte mannfolk.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det? Så jeg bør gi ham tlf nummeret hans og si han kan tekste hvis han føler for det?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal æ prøve å skrive med ham ikveld og gi ham tlf nummeret mitt, så se hva som skjer. Alt for skummelt å be ham ut på FB etter å ha prata med ham i 1 dag.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han mld i innboksen på facebook bare og ikke vær online i kveld, så tikker det forhåpentligvis inn en sms ila kvelden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...