Gå til innhold

är så sår och det gör ont!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jag och mannen min väntar barn i dec och vi har haft en del problemer med hans ex. nok fick vara nok och jag sände henne en hygglig mail och frågade om inte vi kunde mötas för en kaffe och det ska vi.. Mannen min var med på detta, men sa att jag skulle vara förberdd på att hon kunde komma att säga en del stygga ting eller prata massor om hur fint dom hade haft det.. Jag frågade om det var något speciellt han tänkte på och han nölte med att svara. Tillslut så berättar han att dom varit förlovade (ingen krise det men han kunde sagt det tidigare då vi pratat om sånt och jag förtalte ju tidigt att jag avlyste ett bröllop med min ex) men blev så sår när det visade sig att han fridde till henne direkt när hon fant ut att hon var gravid, han sålde sin lägenhet och satsade allt på henne. Till mig säger han att jag är den mest fantastiska kvinna han har mött, men pressade ganska hårt för att jag skulle ta en abort, fick panik av tanken att flytta sammen och frieri har det i alla fall inte varit prat om.. VI har varit tillsammans över året och han hade fridd och gjort exen gravid innan dom hade varit sammen 3 månader.. Vet att det är hormoner men jag är så ledsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jag jag har det men det sista jag behöver nu är någon som är frekk.. Jobbar ju hårt med att inte bryta ihop, oavsett grund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...