Gå til innhold

Er det frekt å..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trekke en venninne med på trening? Kan det sees på som en fornærmelse om jeg oppfordrer en venninne til å bli med å trene? Hun sliter med fedme og har gjort det hele livet omtrent, hun er fortsatt ung..

Vet at hun har et dårlig kosthold med coladrikking, sjokoladespising, pølser, is etc.. Og her om dagen pustet hun tungt og stønnet når vi gikk opp en kort bakke. Sier selvfølgelig ingenting til henne, er glad i henne som hun er. Er bare redd hennes livsstil er ødeleggende for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, synes ikke det. noen mennesker trenger en liten push også...

 

jeg hadde blitt glad hvis ei venninne av meg spurte meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott venninne du er:) kanskje venninnen din innert inne ønsker en annen livsstil, men at det tungt for henne å komme igang. ingenting er bedre enn noen å trene sammen med:) Jeg hadde blitt kjempe glad. Syntes dette hørtes flott ut HI.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg spørre henne:) Litt trening er sunt for alle og enhver, og enda gøyere blir det jo når man har en treningspartner å dra sammen med.. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å snakke om det sånn forsiktig, og etterhvert vil hun nok la seg inspirere. Og plutselig en dag tenker hun; jaggu meg, det må jeg bli med på.. Få henne til å føle at det er hennes idé.. hehe

 

Er ikke frekt at du ønsker hennes beste, men bare vær forsiktig med ordleggingen slik at hun ikke blir såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netopp det 10.30. Vet at mange er ømtålig. Ei jente jeg kjenner ( Men hun er bare "smålubben" ikke overvektig fikk hele livet høre tullekommentarer fra faren om at hun var feit) ble faktisk SINT bare noen spurte henne om å gå tur. Så er veldig redd for å tråkke noen på tærne her. Men jeg kan jo for all del spørre om hun vil bli med for min del, jeg trenger også trim for å holde meg i form. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min erfaring er at sunn mat og trening smitter:-) snakk om all den gode og sunne maten du spiser, litt sann tilfeldig..inviter henne på middag ++ snakk om trening, skryt av hvr morro det er, fortell litt om hva dere gjør, musikken..osv

jeg elsker å leve sundt å ser at dette påvirker mange av de rundt meg!

venninna mi har akurat gått ned 10kg, av egen innsatts såklart(hun har vært kjempe flink) men jeg har motivert henne,inspirert og lært henne..(hennes ord) med det å lære henne litt om mat, mase litt på henne om å bli med å trene osv..jeg har mast litt på henne, da jeg synes det e fint å ha noen å trene sammen med å det vet hun;)

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be henne med på å gå turer først, der du legger deg på hennes tempo.

Ingen ting er mer demotiverende enn å bli med på et "lett-parti" på et treningssenter og oppdage at du ikke fant det lett overhodet! Da føler du deg som et "lost case" som ikke kan reddes ut av sumpen. Man må ha positive opplevelser, ikke opplevelsen av å mislykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...