Gå til innhold

Ville dere sett på dette som en litt frekk kommentar?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

"Du er alenemor, så jeg kan betale"... Jeg jobber, sånn at det er sagt, alenemor til en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frekk? Nei. Merkelig? Ja.

 

Det er vel ingen selvfølge at man ikke kan betale for seg selv om man er alene/aleneforsørger. Men at man har dårligere råd (generelt sett) når man er alene enn når man er to, er jo samtidig en kjentsgjerning.. så hvorfor ikke bare takke pent ja og være glad man slapp å bruke de penga akkurat da, istedetfor å bli fornærma..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok bare ment for å være snill :) Er da ikke så mye penger å tjene på å være alene med barn. Men ja, var kanskje feil måte å si det på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe håper det.. Dette er en mann da. Er ikke det på DØD og liv at jeg ville betale for oss begge, hørtes bare nesten ut som han ymtet frempå at jeg ikke kunne betale pga dårlig råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt ann på hvordn du tenker!

 

Tar du det positivt, så høres den positiv ut. (Du kan jo tenke/svare at det trenger du ikke, men at det var snillt)

 

Eller du kan være negativ og tekne at det var negativt ment. (som at du har lite penger og kan ikke betale)

 

Your choice;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nok et argument for hvorfor han skulle betale. Sånn at du ikke begynte å "krangle" om regningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Sånt kan jeg si også, uten å mene noe med det. Skjønner at det kanskje stakk litt i hjertet, men det var nok ikke ment slik.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...