Gå til innhold

Hvordan bli kjent med en mann, kun som en venn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en type på byen en god del ganger det siste året. Han er kjekk, kjempe hyggelig og vi har mye til felles. Men jeg er samboer med verdens beste mann, og jeg ønsker ikke noe mer enn en venn i denne nye mannen. Venninnen min er også ganske interessert i han, men han er ikke det i henne, ettersom hva jeg har skjønt på han.

Jeg og samboeren min er enige om at det er helt ok å ha venner av motsatt kjønn, så det er ikke noe sjalusi sånn sett.

 

Nå har denne mannen lagt meg til på facebook og vi er venner der. Vi sender en del meldinger med hverandre, kun om hverdagslige ting. Ikke noe flørting eller noe slikt.

 

Jeg merker at vi har mye felles og jeg kunne godt tenkt meg å bli venn med denne mannen, men jeg vil ikke at han skal tro at jeg er ute etter noe mer enn nettopp vennskap.

 

Hvordan går man frem for å få til noe slikt? Jeg tror ikke at han er interessert i meg på en annen måte enn en venn heller altså, men det blir fort misforståelser ute og går i slike situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke push for hardt på, la det gå sin gang. Inkluder også samboeren sin i vennskapet, slik at han ser at det ikke er noe "farlig". Omgås man plutselig mye med en annen mann, kan det fort bli sladder og misforståelser ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...