Gå til innhold

At mannen fortalte han ikke har følelser for meg mer, er noe av det verste som har skjedd..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han vil gå fra meg nå uten å se om det går an å jobbe med det...

Jeg føler det er så egoistisk!! Det går vel opp og ned hos de fleste?

Jeg må vel bare finne en måte å komme igjennom det på... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Han sa han elska meg senest dagen før han slapp bomben..

Men det var tydeligvis løgn.. :(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om han har truffet noen annen da?

Å jeg syns godt han kunne sagt noe til deg før det ikke var aktuellt å jobbe med forholdet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff.. Kjedelig og lei situasjon. Gikk fra min ex pga manglende følelser, men det var fordi jeg hadde følt det slik over en veldig ang periode og visste det ikke gikk an å jobbe med. Var et veldig riktig valg å ta.. Du får anbefale terapi da? Han sier jo iallefall han vil jobbe med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du leser innlegget hennes så ser du at han ikke vil jobbe med det. Han vil bare avslutte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke han har truffet en annen, men man kan jo aldri være helt sikker!

Jeg har spurt om vi ikke kan gå i terapi og gjøre ting sammen for å se om ting kan bli bra igjen, men han svarer ikke..

Han sier han kunne prøvd pga gutten vår, men at det ikke blir riktig det heller.. Og det er jeg enig i...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da leste jeg feil da! Er faktisk enig i at det blir feil å jobbe med et forhold om det kun er for barnets skyld. Bodde med exen min noen mnd etter det ble slutt for å se om det gikk, og det ble faktisk bare ti ganger verre. Vi er ikke venner per dags dato. Du får gi han litt tid, og se om ting blir bedre. Singellivet er slett ikke så rosenrødt, kanskje han trenger tid for å innse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve å snakke litt mer med han. Når det er barn i bildet må dere vel til en eller annen form for mekling. Du får se det sånn at det er bedre å bo alene enn å bo sammen med en som ikke elsker deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært til mekling en time, men ble ikke enig, så skal tilbake om et par måneder..

Ja, jeg prøver å se slik på det, og det går bra i perioder, men så faller jeg ned igjen i et svart hull... Det var jo ikke slik det skulle bli :(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...