Gå til innhold

Needy og masete kvinnfolk som klarer å kapre menn og holde på dem...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært en del tråder her opp igjennom tidene om at de damene som er masete, ikke spiller kostbar, og "kveler" den andre parten i forholdet, kommer aldri til å finne seg noen mann.

Det jeg lurer på, hvordan KLARER faktisk disse damene å holde på menn? Har to eksempler. Begge damene er i midten av 30-åra, så ingen tenåringer med nettavhengighet her.

Begge damene har flere barn med en annen mann. Nå har hver av de funnet seg nye kjærester, og skriver HVER dag på facebookveggen hans om hvor mye hun elsker ham, hva de skal gjøre som kveldskos osv. Hvis noen andre jenter (venninner, kollegaer, bekjente osv) skriver noe på veggen HANS, svarer HUN med å poengtere at det er hennes kjæreste. Hvordan orker menn sånn mas over lang tid?

Den ene av damene oppfører seg også utrolig bitchy mot alle andre jenter som kjæresten hennes omgås - gir dem stygge blikk, overser dem osv.

Jeg som selv har vært singel i en laaaang periode og har hele tiden hørt at sånn skal man ikke holde på for da finner man seg aldri noen, blir litt småoverraska over det jeg skrev over.

 

Flere som kjenner slike masekjerringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg er sånn selv. Derfor er heller ikke mannen min på face, han vet det ville blitt et helvete.

Han blir fordi han ikke orker det jævla maset det vil bli om han prøver å komme seg bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, 09:32, vil du virkelig være sammen med en mann som KUN holder ut med deg fordi han ikke orker å stikke? Hva med å finne en som faktisk setter pris på deg slik DU er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, kjenner noen sånne som fortsatt mennene sine. Og kjenner noen som får ny kjæreste annenhver dag, men som skremmer ham bort igjen like fort.

 

Mannen min synes jeg er for lite masete, ikke en gang på de fire årene vi har hatt facebook har jeg skrevet noe på veggen hans.

Jeg vet vi er sammen, han vet vi er sammen, så hvorfor skal jeg mase om det da? Privatlivet er privatlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kan ha noe med hva slags person han er selv. Eksen min og jeg har vært sånn selv, masse meldinger og telefoner i løpet av dagen (dette var før fb kom), og fortalte hverandre 15 ganger om dagen at vi elsket hverandre, var sykelig sjalu osv. Det roet seg jo etterhvert. Sjalusien gikk over, og vi hadde ikke tid til å sitte på/med telefonen hele tiden heller. Vennene våre sa ofte i starten at om det hadde vært dem hadde de fått panikk, følt seg kvalt osv, men vi begge elsket oppmerksomheten fra hverandre. Fra dag 1 var jeg aldri usikker på om han elsket meg, han ropte det ut til hele verden. Men som sagt, det roet seg etter en god stund, er jo begrenset hvor lenge det er nytt og spennende ;)

 

Dette kan også gå på eiertrang, for å svare mer alvorlig. Så lenge dama oppfører seg som dette, sjalu osv, så vet mannen at han har overtaket på henne. Hadde hun gitt faen så hadde hun ikke holdt på sånn heller..

 

Men det kan være disse mennene til venninnene dine liker damer som det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt forvirra av det, siden jeg selv har vært singel i mange år, og mine venninner og potensielle kjæresteemner har sagt at jeg kanskje er LITT for masete (dvs sender melding annenhver dag til en jeg er i forhold til, foreslår å treffes selv istedet for å vente at DE tar initiativ). Og at det er derfor jeg ikke finner noen. Når jeg ser jenter kontrollerer sine kjærester på nett og virker tydelig sjalu, og likevel blir behandlet som prinsesser, blir jeg forvirret - hva skal til for å finne noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, min også;)

Jeg er vel en av dem som har klare krav til mannen min, hva angår oppførsel og hva han bruker fritiden til, men jaggu har han klare krav til meg også. I det store og det hele er det problemfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det... Kontrollbehovet lyset ihvertfall gjennom - hvorfor ellers trenger man å poengtere til hele verden at "han er miiiiiiiin" uten at noen i det hele tatt prøver å ta kjæresten fra dama eller er interessert i ham. Det står jo i facebookstatusen at de er sammen, alle rundt vet at de er sammen, så da burde det ikke være nødvendig å gnåle om det hele tiden. Hadde jeg vært mannen der, hadde jeg klikka for lengst og følt meg kvalt.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le av så forskjellige folk er.

Jeg tipper folk hadde syns at forholdet jeg er i er ganske grått og trist.

Aldri noen som sier at de elsker hverandre, aldri noe ekstra kjærestestyr, aldri feiringer av jubileer, aldri noe sjalusiutbrudd.

 

Men:

Vi snakker hull i hodet på hverandre hver dag. Går aldri tomme for emner vi vil utforske. Vi har to vakre og glade barn. Vi er enige om de store avgjørelsene vi tar i livet, men kan godt diskutere friskt om de små. Vi er glade i jobbene våre, stedet vi bor og menneskene vi har rundt oss. Vi vet hvor vi har hverandre og er veldig trygge i forholdet, selvom det sikkert for andre ser helt rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer bare på det siden det ser kontrollerende ut - at de ikke vil "dele" sin mann med noen, og må markere territoriet hele tiden. Særlig fordi jeg som sagt har vært alene i lang tid, og ikke lyktes med å finne noen nettopp fordi folk synes JEG er for masete som ikke er 1% så kontrollerende som disse damene.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn liker og være tøffel....

 

Men disse damene er garantert gode i senga, og gir nok mannen sin alt han vil ha når det gjelder sex, derfor holder han ut masinga ;) Dessuten er de nok slanke og pene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av disse to damene er slanke og over gjennomsnittet pene. Vet ikke hvordan de er i senga da :P Jeg er ingen stygging å se på, og er heller ikke prippen i senga, likevel klarer jeg ikke holde på mannfolka noe mer enn litt flørting, etter det sier de at det er vanskelig siden jeg har barn fra før, og stikker til ny dame.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...