Gå til innhold

Noen som vet hvordan barneh.betaling blir når barneh. er stengt noen uker i sommer?


FruTB

Anbefalte innlegg

Barnehagen til Bo er stengt 3 uker i juli, og jeg regner jo i grunn med at regningen blir betydelig redusert (til én uke?) - men siden det er første året han går i barnehage så har jeg ikke vært gjennom dette før ....

 

Hvordan gjøres det i deres barnehage?

 

 

Bo har nesten 9 uker ferie i sommer, og jeg kjenner det er bittelitt surt å betale så mye for ... -ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er slik at barna skal ha 4 uker ferie. Jeg er ikke hundre prosent sikker, men de fleste kommuner velger å ha betalingsfri mnd i juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trenger barna kun ha 2 uker fri da bhg har stengt i Juli. Men de ser helst at de tar 3 uker sammenhengende i Juli.

Utover det har de stengt på planleggingsdager utover året. ++ Så Juli er betalingsfri i barnehagen vår.

 

Tror det er ganske vanlig også :)

 

Kan du ikke høre om du kan slippe å betale/ søke permisjon fra barnehagen siden han skal ha så lenge fri? Det kan man i vår.

 

God sommer til deg og Lille Bo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagen krever at barna har fri 4 uker gjennom hele året (dette inkluderer plan.dager + jul og påske+sommer) og de aller fleste krever at barna har 3 av ukene mellom mai og sept. Derfor er det også en mnd betalingfri og denne lander oftest på juli, siden dette er fellesferien =)

 

Noe av dette mener jeg er lovpålagt også, men usikker her =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juli er som regel betalingsfri mnd, så da blir det ingen regning denne mnd...Det er slik i vår i hvert fall.

At han har 9 uker sommerferie, det velger jo dere, og da må dere nok betale 5 av dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...