FruTB Skrevet 24. juni 2011 #1 Del Skrevet 24. juni 2011 Barnehagen til Bo er stengt 3 uker i juli, og jeg regner jo i grunn med at regningen blir betydelig redusert (til én uke?) - men siden det er første året han går i barnehage så har jeg ikke vært gjennom dette før .... Hvordan gjøres det i deres barnehage? Bo har nesten 9 uker ferie i sommer, og jeg kjenner det er bittelitt surt å betale så mye for ... -ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille sprelle Skrevet 24. juni 2011 #2 Del Skrevet 24. juni 2011 Det er slik at barna skal ha 4 uker ferie. Jeg er ikke hundre prosent sikker, men de fleste kommuner velger å ha betalingsfri mnd i juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeTwinsA Skrevet 24. juni 2011 #3 Del Skrevet 24. juni 2011 Her trenger barna kun ha 2 uker fri da bhg har stengt i Juli. Men de ser helst at de tar 3 uker sammenhengende i Juli. Utover det har de stengt på planleggingsdager utover året. ++ Så Juli er betalingsfri i barnehagen vår. Tror det er ganske vanlig også Kan du ikke høre om du kan slippe å betale/ søke permisjon fra barnehagen siden han skal ha så lenge fri? Det kan man i vår. God sommer til deg og Lille Bo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. juni 2011 #4 Del Skrevet 24. juni 2011 Barnehagen krever at barna har fri 4 uker gjennom hele året (dette inkluderer plan.dager + jul og påske+sommer) og de aller fleste krever at barna har 3 av ukene mellom mai og sept. Derfor er det også en mnd betalingfri og denne lander oftest på juli, siden dette er fellesferien =) Noe av dette mener jeg er lovpålagt også, men usikker her =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olla Skrevet 24. juni 2011 #5 Del Skrevet 24. juni 2011 Juli er som regel betalingsfri mnd, så da blir det ingen regning denne mnd...Det er slik i vår i hvert fall. At han har 9 uker sommerferie, det velger jo dere, og da må dere nok betale 5 av dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå