Gå til innhold

Forlsag til gave til svigermor?:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun blir 55,og jeg har fått jobben med å finne på gave til henne:)

 

Har tenkt på noen kremer da hun er glad i å ta vare på seg selv,en spennende bok og en flaske vin?Men hvilke kremer,bok og vin jeg skal gå for aner jeg ikke;)

 

Eller om det er noen som har noen andre forslag?

 

På forhånd tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag en gavekurv.

Du kan f.eks pynte en vin flaske med et fint sløyfebånd å legge oppi, legg ved parfyme, fuktighetskrem, shampo og balsam, litt sminke kanskje, såper i fine farger og fasonger, hårkur, gavekort til frisør med hodemassasje, duftelys, ansiktsmaske osv osv.

 

Eller hvis hun er glad i spekemat så ordne en kurv med fenalår, strandaskinke, forskjellige pølser, spekeskinke, rømme, flatbrød, drikkevarer som passer til, snaps osv.

Skrevet

Tusen takk for kjempebra forslag:-)Tror jeg må gå for noe slikt:)

Skrevet

Hva med en liten kurv med vin, glass, lys, bok og gavekort til evt hudpleier elelr fotpleie?

Skrevet

Hvis du tenker på bok, så er Kate Mortons bøker nokså populære om dagen. Veldig fine er de og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...