Gå til innhold

Noen som fremdeles har sånn gammel, dyp tv? Bilderør, eller hva det heter..?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller er vi snart de enste i hele landet som fremdeles har denne?

Til og med barnas oldeforeldre har flatskjermer. Hihihi. Vi er utdaterte!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der har dere noe å bruke skattepenga på :D

 

Men trives dere med den tv`n, drit i om hele verden har flat-tv. Det er deres stue :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også en sånn. Ingen planer om å bytte den ut enda, den virker helt fint. Vi har råd til å betale restskatten og vi har råd til å kjøpe ny tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en kjempeklædd av en tv. Bytter den ikke ut før den går i stykker. Det er ingen grunn til å sløse og heller ingen grunn til at den blir søppel før den faktisk er ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en flat en, men om vi hadde en dyp en som fortsatt gjorde nytten sin så ville vi ikke ha kjøpt ny:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny 42 tommer flat tv koster fra 3495,- og gir en helt annen tv-opplevelse i HD, tar mindre plass og bruker mye mindre strøm. Tv produksjonene blir tilpasset større skjermer, spesielt sport, film og serier. Jeg blir ikke imponert av dere som tviholder på den gammle teknologien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har 2 sånne bokser i hus ;) Ene står i loftstua(21") og er egentlig lite brukt. Andre har eldste på rommet sitt, og den er vel mer brukt.

 

Der vi ser TV mest, har vi flat TV. Men ikke ruvende stor.

 

Og så har vi til og med flatskjerm som reiseTV, for da vi skulle ha en liten TV til det bruket, så var de sluttet å selge de store boksene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ikke bare utdaterte, men også lite økonomiske og mijøbevisste! En kasseTV bruker myyyyye mer strøm enn en LED-TV, så jeg ville ha byttet den ut for det om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en svær diger kasse av en tv, og bryr meg i grunn fint lite om hva andre måtte mene om saken. Den fungerer helt fint, og jeg er for fattig til at jeg prioriterer å kjøpe ny.. enkelt og greit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helt til i går! Gud å mye bedre plass det ble i stua nå, etter at den svære klumpen er borte. Tven veide hele 67 kg!!!

 

Nå har jeg en LG 42" =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to:) En på loftstua og en på rommet til eldstemann. På stua har vi akkurat kjøpt flatskjerm. Kaster ikke de gamle enda vi nei. Nå kjøpte vi den siste bilderør-tven for ikke så mange år siden, var vel den siste de hadde i butikken. Men da var flatskjermene så dyre at vi ikke hadde råd til flatskjerm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også gammel tv. har tekt å bytte ut etterhvert, men kommer meg ikke så langt ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har!!

 

Vi hadde 2 flatskjermer, men da mannen flytta tok han med seg tv'n. Den siste er bare 23", så litt liten å ha i stua. Derfor henger den fortsatt på soverommet, mens jeg har en stooooor gammel kloss i stua.. hehe

 

Venter bare på at naboen skal få akkordoppgjøret sitt på jobben, da skal han kjøpe seg 60" og donere 50"'n sin til meg.. jippi =)

(håper ikke han bare er stor i kjeften, for jeg venter på tv'n hans altså.. hehehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også en svær grå ting her i stua på en ca 60 kg hehe :) Gidder ikke kjøpe nytt før den dør, ser ikke vitsen med å kjøpe noe nytt bare for å kjøpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vi og :) til og med oldemora til mine små har fått seg flatskjerm hehe ;) men her sitter vi. Mannen kunne gjerne ha tenkt seg en ny tv, men jeg tenker som så at den fungerer jo ennå (bank i bordet) er 9 år gammel-så da beholder vi den til den går i stykker. Jeg er student, og vi lever bare på en inntekt pluss studielån, så 4000 er faktisk litt penger for oss.

 

Vi har forresten og klart å beholde dvd spilleren våres i 7år (!!), dette var en billigspiller v i kjøpte på prix til 399,-..ganske rart egentlig igmed at den har vært veldig flittig brukt hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei heldigvis ikke :) vi har ett helt tynt tv på 50 tommer, og småen har en flat skjerm på noen og 20 tommer på veggen sin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har 2 av de digre klumpene. men vi har flatskjerm i stua. klumpene står i boden og på et av barneromma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida vi har!

 

En 32" widescreen fra Finlux. Kostet 11000 da vi kjøpte den for 9 år siden. Noe av det beste vi kunne få. Og den jækla tv virker enda! Men den blir ikke byttet før den må:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to stk! Begge arvet herfra og derfra av noen som skulle kvitte seg med de. Beholder de til de kneler. Kan ha noe å gjøre med at vi har prosjektor og lerret i kjellerstua, så det er der filmer/sport/annet spesielt interessant blir sett. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...