Gå til innhold

Engstelig :/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har mistet en gang før, så klarer virkelig ikke å ta det med ro denne gangen...

IKM mellom 21. juni og 24. juni. Fikk positiv test 21. juni. Fikk også positiv test 22. juni og 23. juni, men disse ble bare svakere å svakere. Første testen var ikke sterk den heller, men den ble sett ved første øyekast. Den blir vel strekene på de andre testene også, men det bekymrer meg at de alle bare ble svakere og svakere... Tok også en digital 23. juni, men klarer altså ikke slå meg til ro med at dette går bra :/ Betyr svakere og svakere tester at jeg mister/kjemisk graviditet?

 

En ting som bekymrer meg er at jeg de to siste ukene har vært dødstrøtt, og ikke har fått sovet nok. I natt er jeg ikke trett og får ikke til å sove...

 

Slitt mye med kvalme de siste dagene, men ikke i dag :/ Men fryser fortsatt da...

 

Alle testene bortsett fra digitalen er billigstrimler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ! Ta deg en tur til legen for å måle Hcg nivået. La det gå 3-4 dager og ta en Hcg test til. Er stigningen fin da så¨er nok alt bra skal du se !!

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå at du er redd, men husk også at dette er ikke noe du kan gjøre noe med. Legg bort testene og lev livet ditt. Ta en ny test på mandag - gjerne på et legekontor om du vil være helt sikker.

Du blir gal av å sitte der å analysere svake streker. Om du har en spire i magen så hadde iallefall jeg ikke ønsket dette stresset. Slapp av og gled deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...