Gå til innhold

Har ikke energi til å komme meg ut av forholdet...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er sammen med verdens snilleste fyr som bærer meg på pidestall. Han får meg til å le og er meget fornuftig -krangler aldri.

 

Men, jeg finner han ikke tiltrekkende i det hele tatt. Da vi ble sammen håpte jeg at jeg skulle klare å se bort fra det ettersom han er så bra på mange andre måter, men jeg må desverre innrømme at jeg er mer overflatisk enn som så. Han er ganske overvektig i tillegg og deretter veeeldig lat. Han ligger å drar seg hele tiden og benytter enhver anledning til å pakke noe i munnen og jeg kjenner jeg irriterer meg grønn pga dette. Han har mange fysiske plager pga sin overvekt, men virker ikke til å ville gjøre noe med dette.

 

Han er ekstremt rotete og det ser ikke ut i leiligheten hans når samboeren (de bare bor sammen som gode venner) hans er borte, virker som hun tar alt av husarbeid. Han er ekstremt følsom og tar til seg alt mulig og synes ofte synd i seg selv.

 

Jeg kjenner bare at jeg ikke klarer dette. Jeg er alenemamma til to og føler ikke at jeg skal klare å ta ansvar for en diger baby i tillegg til de jeg har fra før. Jeg bare klarer ikke tanken på å såre han og alt det "dramaet" som følger med et brudd. Jeg føler meg fanget pga den ene gangen jeg gjorde et forsøk på å avslutte forholdet gikk han helt i oppløsning og var sønderknust i flere dager pga den lille samtalen vi hadde.

 

Uff, trengte bare å lufte meg. Det er ikke vits i å si at jeg skal gjøre det slutt med en gang før det blir verre osv, for akkurat nå har jeg bare ikke energien til det. Jeg ville bare dele det med noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan han bære deg på pidestall når han ligger på sofaen og er din tredje baby, som du sier...? At han er vennligsinnet og ikke gidder å krangle er jo flott, men han trenger da heller ikke krangle når det ikke stilles krav til ham.

 

Og at han bor sammen med en annen kvinne som plukker opp etter han og duller med ham: varsellampe, varsellampe! Dette er bare et tulleforhold! Du kan da ikke mene at du satser på ham...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er lat og bare legger på sofaen er det kanskje deg som tar initiativet til å være sammen? Kan du ikke bare la forholdet løpe ut i sandet?

 

Alternativt kan du gjøre date som er aktive. Ta han med i skogen eller på sykkeltur.

Du trenger jo ikke ta hjem til han for å sitte i sofen og se tv.

 

Om han er lat så vil han ikke gidde aktive date i lengden.

 

At han er rotet: heldigvis bor du ikke sammen med han så da er det ikke ditt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...