Gå til innhold

Hjelp meg av dette etkteskapet....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gift med en dominerende mann, han bestemmer alt til å med hva jeg skal ha på meg og hvis jeg ikke hører på han blir han drittsur og begynner å skrikke med høy stemme.

Jeg er veldig redd av han og tørr aldri å gjøre noe uten at han vet.

En gang skulle jeg bli med en venninne på konklusjon hos legen fordi hun skulle operere sine indre kjønnslepper da jeg sa til han at jeg skulle bli med min venninne til legen spurte han hvorfor og jeg sa at det var kvinne greier, så da ble han sur og sa at så lenge jeg ikke sier hva det er så får jeg ikke lov til å gå med henne. Da sa jeg sa det, men etterpå fikk jeg veldig dårlig samvittighet.

 

Noen ganger er han den beste mannen på mange måte. Jeg er veldig forvirret :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Positivt at du er forvirret. Da er det forsatt litt igjen av deg selv:)

Barn i bildet?

 

Lett å sitte her å si, men du må komme deg vekk NÅ!!!!!

 

Dette livet er ikke et liv, ikke ødelegg resten av det for en gal mann.

Vet du dette høres ut som mine foreldre.

 

Min mor er den som dominerer der i gården, min far finner seg i alt.

Har han levd et liv? Nei.

Jeg som eneste barn syns det er så fryktelig trist å vite at min far aldri fikk leve livet slik han burde.

 

Lykke til er ikke enkelt, ikke alle klarer det. Håper du er en av de som klarer å gå videre.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri orket å leve under slike omstendigheter, kom deg vekk, er mitt ENESTE råd. Du vil klare deg økonomisk,man har rettigheter som alenemor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må prøve å være sterk og komme deg unna så fort som mulig.

Ikke bare for din egen skyld men for dine barn sin skyld også.

De har ikke godt av å vokse opp i et slikt miljø og tro meg de får med seg MYE mer enn du/dere tror.

 

Du blir gjerne værende fordi du er redd for ham og ikke har økonomi til å flytte. Men det finnes krisesentre for kvinner som vil hjelpe deg med alt du trenger. Du kan møte opp der og de har kontakter som hjelper deg videre med alt som trengs for at du og barna skal komme deg videre. Disse krisesentrene har hemmelige adresser så du trenger ikke være redd for at han kan finne dere.

 

Hvis du googler krisesenter for kvinner i ditt nærområde så finner du de. Ta en telefon og de hjelper deg videre med det som må gjøres.

 

Prøv å vær sterk.... ikkke bare for din skyld men for barna dine sin!!!

 

Lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...