Gå til innhold

Jeg har lyst å dø, føler at jeg ikke har noe å leve for.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ja da jeg har mann og barn men strekker ikke til føler at nå kan egentlig gå og henge meg, inen vil savne meg uten om datteren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor strekker du ikke til? Har de sagt det til deg? Du sier jo selv at datteren din vil savne deg, det er vel god nok grunn til å ikke henge seg vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det velger du å skrive på ett forum på nett?

 

Og hvis ikke datteren din er en god nok grunn til å leve, så kan du faktisk bare ta livet av deg. Egoist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg en legetime og snakk skikkelig ut. Noen ganger ser det svart ut men det lysner opp igjen skal du se. Tenk på din lille datter og hva det vil gjøre med resten av hennes liv om du gjør dette. Snakk med mannen din også. Stor klem.

Og du 21.55 burde virkelig holde munn. Man svarer ikke en som er langt nede sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Hvis du trenger en å prate med så send meg en pm, hi.. Ikke sitt med disse tankene alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring Kirkens SOS i kveld, og ta en prat :)

 

Joda, det er flere enn din datter som ville savnet deg, selv om du føler det annerledes. Og skulle det ikke være nok at ditt barn vil savne deg? Det er det eneste mennesket i verden som du er alfa og omega for. Du teller ALT for ditt barn, det skal du vite. Samme hva du gjør eller ikke gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, kjenner meg igjen i mye av det du føler - av og til føles det svart som en vinternatt. Men du vet vel egentlig innerst inne at du har alt å leve for?

 

Kjøre deg, snakk med noen om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring ambulanse, du må pumpes!! (om det er hi som skrev dette)

 

Håper du legger deg inn på psykiatrisk slik at du kan få hjelp med tankene dine!

 

God bedring og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...