Gå til innhold

Etter å ha pusset, grunnet og malt babysenga rosa.............


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var jeg ivrig etter å skru den opp og plassere den nye madrassen i. Så viser det seg at senga er mindre enn standard, så madrassen (160x60) ble noen cm for bred og lang, så den buler endel. Senga er vell antaglivis hjemmesnekra eller noe i den duren, da... :-(

 

Kunne ikke annet enn å sette meg på gulvet å grine. :-)

 

Følte bare for å få det ut, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, er vell det... :) Ble bare så skuffet, hadde gleda meg så til å endelig gjøre klar senga. Sengekanten ble jo også rar og bulete pga. det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hormoner er no dritt :P Var lik sjøl, grein over at jeg ikke hadde riktig smør en dag jeg gikk gravid :P

 

MEn du kan sy egen sengekant, det er kjempelett! :) Bare å lage et langt rektangel og fylle med tynn skummadrass e.l, sy på bånd og kanskje en søt applikasjon, en blondekant e.l??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det opplevde jeg også når jeg tok i bruk grindsenga som jeg hadde når jeg var baby. Jeg gikk på jysk og kjøpte madrass som var lett å skjære til, og vips så passet madrassen :)

 

Sengekant kan du lage selv, kjempe enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Det samme skjedde med meg. Mamma hadde spart på barnesenga fra jeg var liten. Og jeg var SÅ glad. Begynte å pusse vekk gammel maling og skrudde sammen. Men madrassen som er standard mål i dag i sprinkelseng (120x60), var ikke standard mål for 25 år siden:( Er bare snakk om 2-3 cm i bredden og 5-6 i lengden. Så madrassen sto å bua oppover:( Hadde kjøpt en sånn madrass med fjærer i bunnen og skum oppå så den kan ikke kuttes i. Heldisvis kom jeg på den gode idèen med å sette den gamle senga opp på hytta og kutte til en skummadrass så den passer:) Så kjøpte vi ny seng til å ha hjemme:) Det tok noen dager før jeg kom over hormonene. Var veldig lei meg først. Er noe dritt med alle disse ekstra hormonene altså. Men det ordnet seg heldigvis til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper du trenger en 115x55 madrass, det får du tak i på reflex, sikkert på barnas hus. Hvis de ikke har inne, kan det nok bestilles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg var sikker på at du skulle skrive .............og så viser det seg at det blir det en gutt.. hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hendte meg meg.

jeg malte vugga lys lilla,med hjerter på

og jaggu kom det ikke en gutt

 

ja ja.. han sov da godt der uansett..men jeg gråt noen bitre tårer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og på bohus, skeidar og møbelringen :)

 

(har nettopp kjøpt en 55x115 på skeidar i dag pga størrelsen på hjemmelaga seng etter gamle mål)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...