Gå til innhold

Er så trist...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er alene med fire barn. Tre av de har kontakt med BF. Siste mann har bare far oppført på papiret. Han vil ikke ha kontakt.

 

Jeg har kjærlighetssorg (noe jeg ALDRI trodde jeg skulle oppleve i voksen alder) Det er sååå vondt.... Vil bare ha noen som er der for meg og holder rundt meg. En trygg og stabil mann som oppriktig er glad i meg.

 

.....men med fire barn er vel det bare en ønskedrøm :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange fedre er det snakk om her da?

 

Jeg ville i alle fall styrt unna en mann med tre fire unger med forskjellige kvinner, men aldri si aldri. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire barn er mange og jeg ville aldri inngått et forhold til en mann med fire barn og iallfall ikke fire barn med ulike mødre. Huff! Det hadde jeg ikke orket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye negativitet da damer.. Plutselig dukker drømmemannen opp. Tar deg og ungene med storm !!

Hvor mange fedre har de tilsammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av..Kjærligheten finner du når du minst venter det..:-) Hvis en mann faller for deg driter han vel i om du har fire barn, ett barn eller ingen.. Tenker dessuten at det kan være greit med en mann som er i litt lik situasjon. En mann som allerede har de barna han trenger. Har snart 4 barn selv. Er sammens med faren, men tror ikke at ungene mine vil være til hinder for at menn vil være sammens med meg hvis vi en gang går i fra hverandre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...