Gå til innhold

Yes! Riksadvokaten tar ut tiltale mot Christoffers mor!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle bare mangle! Den saken der har opprørt og engasjert meg så enormt. For en heks av et menneske. Er det mulig å leve videre med en mann som har gort noe sånn mot sitt eget barn? Og attpåtil få barn med gubben? Psykopati og lav intelligens er virkelgi en dårlig kombinasjon. Måtte begge to BRENNE i helvete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På høy tid. Jeg leser boken om Christoffer akkurat nå og jeg skjønner faktisk ikke hvordan det er mulig å være så jævlig mot sitt eget barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får frysninger og tårer i øynene hver gang jeg ser bilde av de lille, skjønne uskyldige gutten... Endelig godt at de tar ut tiltale,ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde ikke bli dømt i Norge hvor strafferammen er så lav, send de til Kina og la de råtne og bli torturert resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gremmes over slik ondskap. Fortjener å bli mishandlet til døden selv, både stefar og mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk at det bor to små uskyldige barn sammen med dette kvinnemennesket, og sammen med han eklingen hver gang han har permisjon fra fengslet.

 

Han er snar ute igjen uansett, og da starter vel familieidyllen for fullt.

 

Forstå det den som kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren har nok selv vært mishandlet, uten at jeg vet alt. Men en mor vil normalt ikke tåle at barnet blir mishandlet.

 

Jeg skal ikke si hva som er hva, men stakkars barn(som heldigvis ikke lider mer) og stakkars mor......

 

Ja, dette får jeg nok kommentarer på, men å leve i et mishandlerforhold gjør noe med en......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det fremdeles to små som bør reddes ut derfra.

 

Hvorfor i alle dager får menneske som har drept barn lov til å oppdra/ha omsorg for barn??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen problemer med å se at hun ikke har hatt det lett. Men å la noen mishandla barnet ditt til døden fins det INGEN unnskyldning for.

 

Håper hun får en ukurlig sykdom som gjør at hun lider lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christoffer-saken er så smertefull, at jeg desverre ikke klarer å lese om den.

 

I akkurat dette tilfellet med disse foreldrene kunne det vært på sin plass med litt arvehygiene. Noen burde faktisk ikke hatt lov til å formere seg med tanke på de stakkars ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den danske saken med "Brønderslev-barna" gjør også at jeg tenker tanken om tvangssterilisering ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er på tide, men jeg reagerer på offerrollen mormoren tar i denne saken. bebreide alle andre instanser, når hun ikke grep inn selv. Hun er like skyldig i å unnlate å melde fra til barnevernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufattelig trist sak, bildet av den nydelige gutten gir meg tårer i øynene hver gang. jeg kan ikke fatte at man kan skade ett barn. Håper moren får den straffen hun fortjener og at barna blir plassert trygt i ett fosterhjem. Hva sier man liksom til de barna som vokser opp og spør hvorfor storebror er død-jo pappa drepte han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har vel sagt det også. Hun angrer på at hun ikke tok tegn og tolket dem før det var for sent. Dette må hun leve med hver dag resten av livet. Det er mange, mange skyldige her, både han som utførte gjerningen, og alle de rundt som aldri ville se galskapen og melde fra. Samtidig vil hun jo gjerne at alt skal komme for en dag, men mor antagelig både kuet og hjernevasket. Det hun sier henger ikke på greip, og når man ikke grep inn, så får man vel ta en form for straff for det. Uansett kan barna deres reddes ut fra et destruktivt hjem...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...