Gå til innhold

hvordan overføre tlf nr frå min gamle telefone til iphone?


simsim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet ikke hva du har av tlf fra før og kan ingen ting om din nye, men generelt sett er det på de fleste tlf muligheter til å overføre kontaktene til simkort. Gjør dette og så overfør til ny tlf fra simkort igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iphone har et anna sim kort enn valige, det er mindre. kan derfor ikkje flytte gamle simkorte til iphone:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klipppet ut et adapter, en ramme, med mal fra det gamle somkortet (brukte det store kortet jeg trykte mikrosim-kortet ut fra, og klipte rundt der det hadde vært hvis du skjønner. Så putta jeg mikrosim inn i ramma og da funka d i den gamle telefonen.

 

Trur også du kan overføre ved hjelp av outlook f.eks og synkronisere i itunes, meeeeen jeg er ikke helt der enda, men d kommer seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du synke den gamle telefonen med windows kontakter f.eks?

 

Da kan du ta de videre derfra til iPhonen iallefall. Vanskelig å hjelpe når jeg ikke kjenner til den gamle telefonen din:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har telenor, så reklamerer de om dagen med at de flytter alle dine kontakter til din nye mobil for deg, for 149kr trur jeg det var. Om du har annen operatør går det jo an å sjekke om de tilbyr lignende. Om du ikke finner en måte å gjøre det selv på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...