Gå til innhold

Hvor mye sparer du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor mye sparer du/dere i mnd? Og hvor mye har du/dere utbetalt (etter skatt såklart) per mnd?

 

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sparer ca 20 000 hver mnd:) Har utbetalt rett under 60 000

Skrevet

ingenting:( Har ikke råd. Prøver å spare men det er alltids noe å bruke pengene på. Bil reperasjoner osv osv...

Skrevet

Jeg sparer 500 kr i fond.

Skrevet

Vi sparer 5000kr hver mnd. Har tilsammen utbetalt ca 30 000kr, og da er sparepengene allerde trekt av med skatten;)

Skrevet

vi sparer:

1650 bsu

500 klær/frisør

1700 bil utg og ny bil

3000 til bryllup (vil gå i bhg utg når babyen ¨vår begynner i bhg)

250 kr til jenten vår men skal øke til 500 og til fond for begge ungene

 

og når vi ikke kan spare bsu mer, skal vi spare til pensjon

 

og setter av det vi kan (om det er noe til overs) til oppussing... har alt for mye som må gjøres, og har en skral gammel bil....

 

vi har utbetalt pr dags dato ca 17000 + 20000 + ca 2000 i bt

Skrevet

1000kr i fond. Skal begynne å spare 2000kr fast på sparekonto.

Skrevet

800 kr Nordea pengemarked.

500 til sparekonto.

Skal begynne å spare 500 til hvert av barna fra høsten

Skrevet

200 kr til ungen, 500 kr i bsu om jeg har råd.. skal egentlig spare 500 til meg selv og,men sjelden jeg har råd.. har utbetalt ca 16.000 etter skatt.

Skrevet

 

Sparer 2000 i mnd til BSU.

Sparer 3000 kr til regningskonto. Resten jeg sparer går med til mat, bil og huslige ting ;-)

Skrevet

60 000. Samlet har vi utbetalt 130 000.

Skrevet

Har ikke råd til å spare noe, har 36000,- i mnd (stort boliglån).

Skrevet

Vi sparer 2000 hver måned og mer når vi har mulighet sånn som nå når vi får igjen penger på skatten. Halvparten går til verksted regning på bilen og resten skal spares.

 

Vi har som regel maks 25 000kr utbetalt

Skrevet

Vi sparer: 2000 til ferie hver mnd

500 til hver av barna

2000-3000 på buffer-konto

 

Jeg sparer: resten av det som står igjen på kontoen min når lønna kommer. Alt fra 1500 - 10.000.

 

Vi har ca 25000 utbetalt hver.

Skrevet

hehe.. 200 kr til hver av barna

Skrevet

Sparer ingenting;) Men gir 500 til 2 fadderbarn hver mnd.

Skrevet

Utbetalt ca 10 000, sparer 6 000..

Skrevet

Vi prøver å spare kr 10.000,- pr. mnd.

Har utbetalt tilsammen kr 52.000,- pr. mnd.

Skrevet

jeg har utbeltat ca 21000kr,min mann 30000=51000 + ca 3000 i barnetrygd.

 

 

Jeg får en stor sum med penger fra min far i usa hver mnd,ca 150.000kr.For og si det slik så har han nok av penger.Så de setter jeg på sparekonto,både til meg og til min 3 barn.

Har stort hus her og et hus i usa som vi betaler på hver mnd.

Skrevet

Må si jeg blir mektig imponert over hvor mye enkelte av dere sparer:)- dette gjelder dere som ikke har 150 000kr i mnd også:P (lurer på ha dere driver med, tror jeg har valgt feil yrke:p).

 

Her sparer det usle 500kr i mnd:)

Skrevet

Hehe.. Skjønner vi har valgt feil yrker ja.. Vi prøver å spare noen tusen men det er ikke alltid det går sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...