Gå til innhold

Hvor lenge hadde du kunnet skjult det når du var andregangs?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er gravid med nummer to. Bare 4+ noen dager enda, men kunne tenkt meg å få skjult det til jeg er godt over 12 uker på vei.

 

Jeg har heller ikke jobb, så nå må jeg ut og søke etter hva som helst av jobb. Er det slemt av meg og ikke fortelle om graviditeten når jeg søker/får jobben? Hvor lenge kan jeg holde det skjult for arbeidsgiver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var 12 uker på vei poppet magen ut.

 

Med tredje var det synlig i uke 10, men det var tvillinger (mistet den ene i uke 13).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er 12 uker nå og ikke noe tegn til GRAVIDmage - men så har jeg litt mage fra før så jeg kan nok skjule det litt, bare skylde på at jeg er feit:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var andregangs fikk jeg mage ganske tidlig, ca uke 12. Men den var mulig å skjule under litt klær. Selv om jeg fikk mage tidligere enn med nr 1 ble den ikke noe større enn første gang.

 

Jeg har aldri hatt spesielt store mager med mine og det er først de siste 2-3 månedene at folk faktisk kan se det med sikkerhet (hvis jeg tar på meg løse topper).

 

Ville sagt det ETTER at du har fått tilbud, men før du signerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne skjule det frem til 6.måned, det samme med nr.3.

Med nr.1 kunne jeg ikke skjule det i mer enn 3 månder. Fikk forøvrig tilbud om jobb da jeg var 6 mnd på vei med nr.3, måtte da fortelle om graviditeten, gikk fint, fikk jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på det samme selv. Sitter å venter på mensen, som aldri kommer...er ikke helt planen å bli gravid nå, først og fremst fordi som HI så er jeg uten jobb for øyeblikket, og om en mnd. skal vi på ferie med gode venner og skal selvfølgelig da ha på meg bikini! Da er det ikke lett å skjule om gravidmagen skulle dukke opp tidlig (er evt. også nr to for meg)...for ikke å snakke om at jeg får antagelig termin rundt den datoen noen i familien skal gifte seg...blæh, kunne ikke passet dårligere dette - håper tanta dukker opp snart :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMmm. for de som kjente meg klarte jeg å hode nr 2 skylt i omtrent 5 mnd.. for de som ikke kjente meg, og som jeg ble kjent med i 8 mnd tiden, så faktisk ikke da at jeg skulle ha baby!!! (begynte å studere da, og det var flere som fortalte i ettertid at de ikke kunne skjønne at jeg var gravid da jeg fortalte dem det.. de fikk jo helt sjokk da jeg fortalte hvor langt på vei jeg var.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første kunne jeg lett skjult til de 6 siste ukene.. nå har jeg heller ikke fått noe kul, er 17 fullførte på lørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne skjult det fram til ca uke 12. De som visste det, kunne se det fra ca uke 10, men for andre gikk det fortsatt ett par uker før det var synlig for det blotte øyet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne sikkert sjult det ei god stund, kom ikke ut med nyheten før jeg var 19 uker på veg:) Å alle fikk sjokk! morsomt da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i syden 1 måned på vei, og folk gjettet at jeg var gravid..... Gikk da med andre ord ikke an å skjule i hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rund uke 8 begynte jeg å spørsmål om jeg var gravid igjen.. Jeg var veldig stor som førstegangs også, og er nå 25 uker og føler meg sprekkeferdig allerede :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...