Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 De kom i slutten av mai. Så om du ikke fikk da så har du ikke krav på feriepenger i år
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Hva med foreldrepenger i forbindelse med fødsel og adopsjon? Får man virkelig ikke feriepenger, sier du?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #7 Skrevet 23. juni 2011 Det 11:55 sier stemmer ikke. Men det som stemmer er at man får ikke feriepenger av uføretrygd, aap ol. Av fødselspenger får man feriepenger av de første 123/15 ukene 11:55
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #8 Skrevet 23. juni 2011 De kom i januar for noen og i mai for andre! Så er de ikke kommet har du ikke rett på det .
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #9 Skrevet 23. juni 2011 ups, da er jeg redd de har havnet i det store dragsuget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå