Gå til innhold

UL 6+2


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Klarer en erfaren gynekolog ved hjelp av innvendig UL å se noe/avgjøre om det finnes liv? Tror jeg holder på å spontanabortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er vell egentlig litt for tidlig ute til å se hjertet. Hva får deg til å tro at du spontanaborterer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blødd "on and off" ett døgn nå, delvis frisk blod og delvis brunlig. Mindre enn en vanlig mens, men dog. Har også litt murringer i underlivet/ryggen, som ved mens.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg tror dessverre ikke det er mye de ser :( Det er enda i tidligste laget. + at du kan være mindre på vei enn du tror.

 

Håper det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for hjertet skal allerede slå.

 

Jeg har vært på UL da jeg var 6 uker på vei, og da så vi hjertet slå. Grunnen til at jeg var på UL så tidlig, var fordi jeg hadde en spontanabort i uke 7 en gang før dette svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved utvendig UL i går, hos fastlegen, mente han at han fant puls (=hjerte) inni livmoren, dvs et sted der det ikke skulle ha vært puls. Men han sa at det beste ville vært å bruke innvendig UL. Har derfor bestilt time til privat UL nå i dag. Trenger av ulike årsaker å få det avklart raskt om det er noe med å tenke på.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...