Gå til innhold

UL 6+2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer en erfaren gynekolog ved hjelp av innvendig UL å se noe/avgjøre om det finnes liv? Tror jeg holder på å spontanabortere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er vell egentlig litt for tidlig ute til å se hjertet. Hva får deg til å tro at du spontanaborterer?

Skrevet

Har blødd "on and off" ett døgn nå, delvis frisk blod og delvis brunlig. Mindre enn en vanlig mens, men dog. Har også litt murringer i underlivet/ryggen, som ved mens.

Skrevet

Hei, Jeg tror dessverre ikke det er mye de ser :( Det er enda i tidligste laget. + at du kan være mindre på vei enn du tror.

Håper det går bra :)

Skrevet

Ja, for hjertet skal allerede slå.

Jeg har vært på UL da jeg var 6 uker på vei, og da så vi hjertet slå. Grunnen til at jeg var på UL så tidlig, var fordi jeg hadde en spontanabort i uke 7 en gang før dette svangerskapet.

Skrevet

Nei, jeg ka ikke være kortere på vei, men jeg kan ha kommet lengre.

Skrevet

Ved utvendig UL i går, hos fastlegen, mente han at han fant puls (=hjerte) inni livmoren, dvs et sted der det ikke skulle ha vært puls. Men han sa at det beste ville vært å bruke innvendig UL. Har derfor bestilt time til privat UL nå i dag. Trenger av ulike årsaker å få det avklart raskt om det er noe med å tenke på.

HI

Skrevet

Tusen takk! Er litt trist, dette er antakelig siste sjanse til å få nr 3...

Skrevet

Jeg var på UL i uke 7, og da så vi hjertet slå.

Masse lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...