sonnenschein Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Snart bare 4 uker igjen og jeg har begynt ventingen! Tenkte kanskje at det er noen damer der ute med gode tips som får tiden til å gå.... Noen klassikere har jeg allerede foretatt meg ;-) -Opprydding og rengjøring av skuffer og skap -Redebygging....(vasking av babyklær, sette opp seng) -Sortere bilder og sette inn i album -Bake -Sosialt samvær
gladmamma<3 Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Er man på overtid, så kan sove være en veldig grei løsning...
håperpåvinterbarn Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Jeg har i det siste brukt mye tid i hagen (laget bed, plantet osv) og gått en god del turer i skogen, vært på fisketurer osv. Vi har også brukt tiden på å besøke slekt og venner som bor litt unna, har ikke følt at det er noe på gang, så vi har reist litt i permisjonstiden (mannen har ferie nå siden han er lærer). Tenker at det absolutt ikke skader å anstrenge seg litt nå når jeg bare har 10 dager igjen til termin, bare finfint om knøttet kan melde sin ankomst rundt termin . Rundvask/husvask står derfor på programmet!
NostraStoria Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 Jeg har kun et par ting igjen som jeg må kjøpe til lillebror, dette skal jeg få unna denne uka tenker jeg. Ellers bruker jeg dagene til å sove og hvile siden jeg har et vanskelig bekken, vonde hofter, halsbrann og er utrolig trøtt. 4 uker igjen....!
sonnenschein Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2011 Hagearbeid høres bra ut:) Og selvfølgelig er det deilig å sove Ingen med flere gode tips??
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Se ørten episoder med dårlige (og gode) tv-serier Lage mat og legge i frysern.
Astro - 27.07.11 Skrevet 23. juni 2011 #7 Skrevet 23. juni 2011 - Kjøp noen filmer du har hatt lyst til å se. Se de på dagtid med god samvittighet. Gjerne en hel serie med Friends episoder =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå