Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Vi eller mannen da, fikk baksmell på 13 000, jeg gikk i 0, fikk betalt det nå i juni. Var deilig å få det bort, men spent på hvor mye det vil rente seg siden det stod da vi fikk selvangivelsen at hvis man betalte før 1 mai slapp man renter. Noe vi ikke klarte, arg. Noen andre som fikk en smell, har dere betalt den?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 jeg betale innen fristen, for å slippe renter.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Er visst tidlig enda... Betalte skulle det stå
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 Ja skulle ønske vi også klarte det, men men, den er nå i allefall betalt. Så får vi bare vente å se hvor mye de vil ha ekstra i renter. Regner med det kommer en ny regning etterhvert. HI
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 Vi betalte med en gang. Han fikk ikke mer 5000 i baksmell da. jeg får tilbake 16000
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Mannen betalte smellen innen fristen. Jeg får tilbake drøyt 12.400, og det har forrentet seg med i overkant av 200 kr. Altså utbetalt 12.600. Derfor må han nok regne med drøyt 200 kr i renter.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #7 Skrevet 23. juni 2011 Hvis man betaler før 1.mai, slipper man vel å betale renter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå