Gå til innhold

Har dere betalt baksmellen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi eller mannen da, fikk baksmell på 13 000, jeg gikk i 0, fikk betalt det nå i juni. Var deilig å få det bort, men spent på hvor mye det vil rente seg siden det stod da vi fikk selvangivelsen at hvis man betalte før 1 mai slapp man renter.

Noe vi ikke klarte, arg.

 

Noen andre som fikk en smell, har dere betalt den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg betale innen fristen, for å slippe renter.

Skrevet

Er visst tidlig enda... Betalte skulle det stå ;)

Skrevet

Ja skulle ønske vi også klarte det, men men, den er nå i allefall betalt. Så får vi bare vente å se hvor mye de vil ha ekstra i renter. Regner med det kommer en ny regning etterhvert.

 

HI

Skrevet

Vi betalte med en gang. Han fikk ikke mer 5000 i baksmell da. jeg får tilbake 16000

Skrevet

Mannen betalte smellen innen fristen. Jeg får tilbake drøyt 12.400, og det har forrentet seg med i overkant av 200 kr. Altså utbetalt 12.600. Derfor må han nok regne med drøyt 200 kr i renter.

Skrevet

Hvis man betaler før 1.mai, slipper man vel å betale renter?

Skrevet

Ja da slipper man renter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...